نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۱

پخش اولین تریلر فصل سوم سریال Succession

به‌تازگی شبکه HBO تریلری از فصل سوم و موردانتظار سریال Succession را منتشر کرده که به زمان پخش این فصل از سریال نیز اشاره شده است.

این روزها سریال Succession یکی از سریال‌های پرطرفدار شبکه HBO محسوب می‌شود. حال شبکه HBO به‌تازگی تیزری از فصل سوم و موردانتظار سریال Succession منتشر کرده است؛ فصل سومی که در پاییز سال جاری پخش خواهد شد. در تریلر حاضر شاهد حضور اعضای مختلف خانواده روی که امپراطور رسانه‌ای Waystar RayCo را می‌گردانند، هستیم. همچنین می‌بینیم هنگامی که آینده این امپراطوری رسانه‌ای در خطر است، آن‌ها به اتحاد‌های نه چندان دوستانه نیاز دارند. علاوه‌براین در تریلر حاضر بنا بر دلایلی نامعلوم یکی از شخصیت‌ها به یک کتاب هتک حرمت می‌کند. 

شخصیت کندال روی با بازی جرمی استرانگ در سریال Succession

در فصل سوم و موردانتظار سریال Succession شاهد بازگشت تمام بازیگران اصلی مجموعه خواهیم بود. در این فصل شاهد نقش‌آفرینی برایان کاکس، جرمی استرانگ، کیران کالکین، آلان راک، نیکولاس بران، متیو مک‌فیدن، جی اسمیت-کمرون و سارا اسنوک خواهیم بود. فصل سوم سریال Succession به برهه و موقعیتی حساس از تقابل شخصیت‌ها می‌پردازد. سریال Succession عملکرد بسیار موفقی در مراسم امی داشته و در مجموع ۹ جایزه امی برده است.

شما می‌توانید تیزر فصل جدید سریال Succession را در یوتیوب تماشا کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده