نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

مشخص شدن بازیگر جدید یکی از نقش‌های اصلی سریال پیش درآمد ویچر

بازیگر جدیدی به جمع بازیگران سریال The Witcher: Blood Origin اضافه شده که قرار است جایگزین جودی ترنر اسمیت در این سریال شود.

ماه فروردین امسال بود که جودی ترنر اسمیت، بازیگر نقش ایل در سریال پیش درآمد ویچر به علت تداخل برنامه‌های وی با برنامه تولید سریال، از این سریال فانتزی جدا شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدید نقش ایل در سریال The Witcher: Blood Origin مشخص شده است. سوفیا براون، بازیگر سریال Giri/Haji و فیلم Beauty and the Beast، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران اسپین‌آف پیش درآمد سریال The Witcher اضافه شده است.

سوفیا براون

براون درواقع جانشین جودی ترنر اسمیت در سریال The Witcher: Blood Origin برای بازی در نقش ایل شده است. ایل به یک جنگنجوی بی‌نظیر با صدایی مثل یک الهه توصیف شده است. او قبیله و موقعیت خود به‌عنوان محافظ ملکه را ترک می‌کند تا علاقه‌اش را که موسیقی است دنبال کند. در ادامه اتفاقی او را مجبور می‌کند تا شمشیر را دوباره در دست بگیرد و در مسیر انتقام و رستگاری در کانتینت قدم بردارد. پیش از این شاهد اضافه شدن لورنس اوفرین در نقش فیال و میشل یئو در نقش سیان به جمع بازیگران سریال The Witcher: Blood Origin بودیم.

اتفاقات سریال The Witcher: Blood Origin در همان دنیای سریال The Witcher جریان دارد، اما اتفاقات آن ۱۲۰۰ سال پیش از گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود. در این سریال، دنیای هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها قرار است با هم یکی شوند تا اولین ویچر را خلق کنند. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Witcher: Blood Origin قرار است از ماه اوت (مرداد-شهریور) در بریتانیا آغاز شود که نتفلیکس به‌زودی دیگر بازیگران سریال را نیز معرفی خواهد کرد.

سریال The Witcher: Blood Origin قرار است یک اسپین‌آف محدود برای سریال ویچر باشد که تنها در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که دکلان د بارا و لورن اشمیت هیسریش وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. بارا پیش از این وظیفه نوشتن قسمت چهارم فصل اول سریال The Witcher را بر عهده داشته بود که قرار است به‌همراه هیسریش، سازنده سریال اصلی، وظیفه ساخت سریال The Witcher: Blood Origin را نیز بر عهده داشته باشد. آندری ساپکوفسکی، خالق دنیای ویچر نیز به‌عنوان مشاور در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده