نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱

انتشار اولین تریلر انیمیشن موزیکال جدید دیزنی

والت دیزنی طبق وعده خودش امروز اولین تیرز تریلر انیمیشن Encanto را منتشر کرده است که در آن به دنیایی رنگارنگ و موزیکال این انیمیشن سفر می‌کنیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن Encanto منتشر شده است. همان‌طور که روز گذشته دیزنی وعده داده بود، امروز اولین تریلر انیمیشن انکانتو منتشر شد که در آن با دنیای انیمیشن و شخصیت‌های آن بیشتر آشنا می‌شویم. انیمیشن Encanto یک اثر موزیکال و رنگارنگ است که اتفاقات آن در شهری در کشور کلمبیا جریان دارد. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر رسمی انیمیشن Encanto را از یوتیوب دیزنی تماشا کنید و در ادامه شاهد پوستر جدید آن باشید:

پوستر جدید انیمیشن Encanto

انیمیشن Encanto قرار است داستان یک خانواده خارق‌العاده به‌نام مادریگال را دنبال کند که در کوه‌های کلمبیا و در یک خانه‌ جادویی و در یک شهر پر جنب و جوش و در یک مکان شگفت‌انگیز و جذاب به‌نام انکانتو پنهان شده و زندگی می‌کنند. جادوی انکانتو به هر کودک در خانواده یک قدرت فوق‌العاده می‌بخشد، اما میرابل تنها عضو خانواده مادریگال است که دارای قدرتی نیست. اما زمانی‌که میرابل می‌فهمد انکانتو در خطر است، او به‌عنوان تنها عضو معمولی خانواده مادریگال، شاید آخرین امید این خانواده استثنایی نیز باشد.

دیزنی همچنین تایید کرد که استفانی بیاتریز، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine صداپیشگی نقش اصلی انیمیشن انکانتو یعنی میرابل مادریگال را بر عهده دارد. مارسیا سیسیلیا بوترو، ویلمر والدراما، آداسا، دایان گررو، آنجی سپدا، رنزی فیلیز، مائورو کاستیلو و جسیکا داروو، دیگر بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Encanto حضور دارند. بایرون هاوارد و جرد بوش، کارگردان‌های انیمیشن Zootopia وظیفه کارگردانی انیمیشن Encanto را بر عهده دارند. 

انیمیشن Encanto قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌بر کارگردانی، هاوارد و بوش به‌همراه لین-منوئل میرندا و کرایس کاسترو اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده داشته‌اند. همچنین میراندا روی نوشتن موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن افسون نیز نقش داشته است. 


منبع IndieWire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده