نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

خریداری حقوق فیلم جدید کارگردان The Father با بازی هیو جکمن توسط سونی

سونی پیکچرز حقوق پخش فیلم جدید کارگردان The Father با بازی هیو جکمن و ونسا کربی را خریداری کرد.

فیلم سینمایی The Father (پدر) به‌کارگردانی فلوریان زلر با بازی سر آنتونی هاپکینز در سال گذشته نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد. به‌همین ترتیب فیلم جدید این کارگردان با نام The Son (پسر) با بازی هیو جکمن، ونسا کربی و لورا درن در دست ساخت قرار دارد. به‌تازگی سونی پیکچرز کلاسیک حقوق آن را خریداری کرده است. سونی پیش از این حقوق فیلم پدر را نیز خریده بود، این شرکت حق پخش پدر را در جشنواره کن برای آمریکای شمالی و مناطقی از آسیا و اروپای شرقی خریداری کرده بود.

فیلم سینمایی پسر، مانند فیلم پیشینِ زلر اقتباسی از یکی از نمایشنامه‌های خود فلوریان زلر است. زلر درواقع یک سه‌گانه‌ی تئاتری شامل سه نمایش به‌نام‌های پدر، پسر و مادر دارد. نگارش فیلنامه پسر نیز مانند فیلم پدر برعهده فلوریان زلر و کریستوفر همپتون است؛ ایشان برای نوشتن فیلمنانه پدر برنده جایزه اسکار شده‌اند. داستان فیلم سینمایی پسر درباره مردی به‌نام پیتر (با بازی هیو جکمن) است که با مشغله‌های زندگی زناشویی خود با اِما، نامزدش (با بازی ونسا کربی) و بچه‌شان مشغول است تا اینکه سر و کله‌ی کیت، همسر سابقش (با بازی لورا درن) و نیکولاس، پسر پیتر و کیت پیدا می‌شود. نیکولاس دچار مشکلات مختلفی اعم از عصبانیت و گوشه‌گیری است و برای ماه‌ها از مدرسه گریخته است. پیتر تلاش می‌کند به پدر بهتری برای او تبدیل شود و می‌خواهد با قرار دادن اون در موقعیت‌های صمیمانه و دلگرم‌کننده‌ی خانوادگی به وی کمک کند. اما بار مشکلات نیکولاس به‌قدری زیاد است که بنیان خانواده‌ را در معرض خطر قرار می‌دهد.

آنتونی هاپکینز در نقش هاپکینز در فیلم The Father روی مبل نشسته است

تهیه فیلم سینمایی پسر برعهده ایان کنینگ،امیلی شرمن، جوانا لاوری، کریستوفر اسپادون و فلوریان زلر است. فلوریان زلر با ساخت فیلم The Father به‌عنوان اولین فیلم خود موفق شده بود تحسین بسیاری را برانگیزد و در جشنواره‌هایی نظیر بفتا و اسکار هم بدرخشد. او با این فیلم اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را به‌ خانه برد و سر آنتونی هاپکینز نیز برای بازی در پدر اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اصلی را برنده شد. فیلم سینمایی پدر در بخش‌هایی نظیر بهترین فیلم، بهترین تدوین، بهترین طراحی صحنه و بهترین بازیگر مکمل زن نامزد دریافت جایزه شده بود. 

شما کاربران زومجی درباره ساخته شدن فیلم The Son چه نظری دارید؟


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده