نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴

همکاری زک اسنایدر با نتفلیکس برای ساخت فیلمی با الهام از جنگ ستارگان

زک اسنایدر، کارگردان فیلم Army of the Dead در همکاری دوباره با نتفلیکس وظیفه کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی به‌نام Rebel Moon را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی زک اسنایدر مشخص شده است. پس از موفقیت فیلم Army of the Dead، حالا اسنایدر در همکاری دوباره با نتفلیکس وظیفه کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی و حماسی به‌نام Rebel Moon را بر عهده گرفته است. شی هتن، نویسنده فیلم Army of the Dead و فیلم John Wick 3 به‌همراه کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde و فیلم 300 در نوشتن فیلمنامه این فیلم به اسنایدر کمک خواهند کرد. همچنین اسنایدر به‌همراه جانستاد روی داستان فیلم Rebel Moon نیز کار کرده‌اند.

فیلم Rebel Moon یک اثر ماجراجویی و بزرگ فانتزی توصیف شده که تمرکز آن روی یک زن جوان و مرموز خواهد بود. او توسط یک قبیله صلح‌جو مامور شده تا در فضا سفر کند و مبارزانی را برای دفاع از این قبیله دربرابر حملات قریب الوقوع یک نظام استبدادی پیدا و استخدام کند. فیلم ماه یاغی با الهام از دنیای Star Wars و کارهای آکیرا کوروساوا قرار است برای نتفلیکس ساخته شود. گفته می‌شود که اسنایدر در ابتدا در سال ۲۰۱۲ و پیش از این خریداری شدن لوکاس‌فیلم توسط دیزنی، پروژه ساخت این فیلم را در نظر داشت که اتفاقات آن قرار بود در دنیای جنگ ستارگان جریان داشته باشد. 

او در زمان کار روی فیلم Army of the Dead تصمیم گرفت تا ماهیت و کلیت این پروژه را تغییر دهد و او حالا تصمیم دارد تا فیلم Rebel Moon را مانند ارتش مردگان که هم‌اکنون صاحب یک فیلم پیش درآمد و یک سریال انیمه‌ای است، به‌عنوان یک مجموعه تولید کند. نتفلیکس پیش از این گفته بود که بیش از ۷۲ میلیون کاربر این سرویس استریم به تماشا فیلم Army of the Dead در اولین ماه انتشار پرداخته بودند. همچنین انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Rebel Moon از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده