نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴

پیوستن بازیگر فیلم جیمز باند به جمع بازیگران سریال جدید ویچر

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن میشل یئو، بازیگر فیلم Crazy Rich Asians به جمع بازیگران سریال The Witcher: Blood Origin خبر داده است.

همان‌طور که احتمالا خبر دارید، نتفلیکس در حال ساخت یک سریال لایو اکشن و پیش درآمد در دنیای ویچر با نام The Witcher: Blood Origin است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به پیش درآمد سریال The Witcher اضافه شده است. میشل یئو جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال The Witcher: Blood Origin اضافه شده است. یئو قرار است نقش سیان را بازی کند. این شخصیت به‌عنوان یکی از آخرین بازماندگان قبیله‌ای کوچ‌نشین توصیف شده که او الفی است که توانایی بالایی در استفاده از هنر شمشیرزنی دارد.

میشل یئو در فصل اول سریال Star Trek: Discovery

سیان در مسیری مرگ‌بار قرار دارد و کانتینت قرار است سرنوشت او را تغییر دهد. یئو طی این سال‌ها برای بازی در آثاری چون فیلم Tomorrow Never Dies، فیلم Memoirs of a Geisha، فیلم Last Christmas، انیمیشن Kung Fu Panda 2، فیلم Crazy Rich Asians و سریال Star Trek: Discovery، شناخته شده است. از کارهای آینده وی می‌توان به فیلم Gunpowder Milkshake، فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، دنباله‌های فیلم Avatar و انیمیشن Minions: The Rise of Gru اشاره کرد.

اتفاقات سریال The Witcher: Blood Origin در همان دنیای سریال The Witcher جریان دارد، اما اتفاقات آن ۱۲۰۰ سال پیش از گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود. در این سریال، دنیای هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها قرار است با هم یکی شوند تا اولین ویچر را خلق کنند. سریال The Witcher: Blood Origin قرار است یک اسپین‌آف محدود برای سریال ویچر باشد که تنها در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که دکلان د بارا و لورن اشمیت هیسریش وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت.

بارا پیش از این وظیفه نوشتن قسمت چهارم فصل اول سریال The Witcher را بر عهده داشته بود که قرار است به‌همراه هیسریش، سازنده سریال اصلی، وظیفه ساخت سریال The Witcher: Blood Origin را نیز بر عهده داشته باشد. آندری ساپکوفسکی، خالق دنیای ویچر نیز به‌عنوان مشاور در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارد. علاوه‌بر یئو، لورنس اوفرین، بازیگر آثاری چون سریال Vikings و سریال Game Of Thrones دیگر بازیگر سریال جدید دنیای ویچر است که او قرار است نقش شخصیتی به‌نام فیال را بازی کند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده