نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۲

دیوید هاربر در ویدیو جدید فیلم Black Widow از زندان فرار می‌کند

مارول استودیو ویدیو جدیدی از فیلم Black Widow را منتشر کرده که رد گاردین با بازی دیوید هاربر در حال فرار از زندان با کمک ناتاشا و یلنا است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Black Widow منتشر شده است. در این ویدیو شاهد تلاش دیوید هاربر، بازیگر نقش الکس شاتوفسکی ملقب به نگهبان قرمز هستیم که در حال تلاش برای فرار از زندانی مرموز است. او که یک ابرسرباز است، برای فرار نیاز به کمک ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون و یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو دارد، اما فرار از این زندان ظاهرا به این راحتی نیست و نگهبان قرمز با مشکلات زیادی در این راه مواجه خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت، ری وینستون، اور اندرسون و الیویر ریچترز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات فیلم بلک ویدو بین اتفاقات فیلم Captain America: Civil War و فیلم Avengers: Infinity War جریان دارد که ناتاشا رومانف در یک مأموریت شخصی به جایی می‌رود که از آن‌جا آمده و حال قرار است با خانواده اصلی خود که شامل دو بلک ویدو به‌نام‌های یلنا و ملینا و همچنین شخصیت رد گاردین می‌شوند، کار ناتمامی در گذشته را به سرانجام برسانند.

فیلم Black Widow قرار است روز جمعه این هفته اکران شود. همچنین فیلم بلک ویدو قرار است با برنامه Premier Access همزمان روی دیزنی پلاس نیز منتشر شود که بینندگان باید ۳۰ دلار برای تماشا فیلم جدید دنیای سینمایی مارول پرداخت کنند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون، ژاک شفر و ند بنسون بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده