نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۲

اعلام تاریخ اکران فیلم اکشن و جاسوسی جدید گای ریچی و جیسون استاتهام

شرکت STX سرانجام تاریخ اکران فیلم اکشن و جاسوسی جدید گای ریچی و با بازی جیسون استاتهام را که احتمالا Five Eyes نام دارد، تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم بعدی گای ریچی و جیسون استاتهام مشخص شده است. شرکت STX اعلام کرد که این فیلم اکشن و جاسوسی که با نام Five Eyes (فایو آیز) شناخته می‌شود اما هنوز نام قطعی آن مشخص نشده، قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) اکران شود. گای ریچی وظیفه کارگردانی این فیلم اکشن جاسوسی را براساس فیلمنامه‌ای از مارن دیویس و ایوان اتکینسون بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم هم‌اکنون به پایان رسیده است.

فیلم Five Eyes در مکان‌های مختلفی مثل بریتانیا، آنتالیا در ترکیه و کشور قطر فیلم‌برداری شده است. جیسون استاتهام نقش یک مامور را بر عهده دارد که توسط سازمان اتحاد اطلاعات جهانی به‌نام «پنج چشم» استخدام می‌شود تا سلاحی مرگبار و جدید را که می‌تواند نظم جهانی را برهم بزند، پیدا و جلوی فروش آن را بگیرد. او برخلاف میل باطنی‌اش باید با یک متخصص فناوری پیشرفته از سازمان CIA برای این مأموریت جهانی که باید در آن به یک تجارت میلیاردی اسلحه نفوذ شود، همکاری کند.

جیسون استاتهام، آبری پلازا، هیو گرانت، کری الویس، جاش هارتنت، اوگنیا کوزمینا، ماکس بیسلی، سم داگلاس، پیتر فردیناندو، باگزی مالون و الیور مالتمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Five Eyes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ریچی و استاتهام پیش از این در آثاری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch، فیلم Revolver و اخیرا فیلم Wrath of Man با یکدیگر همکاری کرده بودند و فیلم Five Eyes پنجمین همکاری مشترک آن‌ها است.


منبع FilmStories
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده