نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹

احتمال نمایش جنگ واکاندا با آتلانتیس در فیلم Black Panther 2

طبق اطلاعات فاش شده اما تایید نشده از داستان فیلم Black Panther: Wakanda Forever، در این فیلم احتمالا شاهد جنگ بین واکاندا و آتلانتیس خواهیم بود.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever از روز سه‌شنبه هفته گذشته در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا آغاز شد، اما اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Black Panther 2 فاش شده باشد. طبق اطلاعاتی که DisInsider به نقل از Production Weekly منتشر کرده، تمرکز داستان دنباله فیلم Black Panther ممکن است روی جنگ بین واکاندا و آتلانتیس باشد که پیش از این شایعاتی در مورد آن منتشر شده بود.

براساس این گزارش تایید نشده، «واکاندا و آتلانتیس هر دو تمدنی پنهانی با فناوری پیشرفته و با توانایی‌های نظامی فوق پیشرفته هستند که هر دو تصمیم گرفته تا برای امنیت خود و به‌نوعی یک ترس، خود را از سایر جهان جدا و پنهان کنند. واکاندا از این ترس داشت که از فناوری آن‌ها سو استفاده شود. همچنین آتلانتیس می‌ترسید که مانند افرادی در گذشته، ساکنانش به سطح دریا بیایند و به این شهر افسانه‌ای هتک حرمت کنند. اما ترس آن‌ها زمانی‌ افزایش پیدا می‌کند که ممکن است این دو ملت پنهان دوباره با یکدیگر درگیر شوند.

لوگو رسمی فیلم Black Panther: Wakanda Forever

واکاندا و آتلانتیس دارای یک تاریخ تکان دهنده و در هم تنیده با هم هستند. واکاندا تنها شهر در جهان است که به ویبرانیوم دسترسی دارد. بااین‌حال، شایعاتی در حال گسترش است که می‌گوید پدر انسانی نیمور در حال جستجوی این ماده نادر و کمیاب به قطب جنوب فرستاده شده است.» لازم به توضیح است که داستان فیلم Black Panther: Wakanda Forever هنوز توسط منبع رسمی تایید نشده و این خبر فعلا تنها در حد یک شایعه است. اگرچه برخی منابع غیررسمی می‌گویند تنوک هورتا نقش نیمور را در دنباله فیلم Black Panther بر عهده دارد.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، آنجلا باست، دانای گوریرا و مارتین فریمن از جمله بازیگرانی هستند که بازگشت آن‌ها در فیلم Black Panther: Wakanda Forever تایید و اعلام شده است. رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther 2 بازگشته است. همچنین در فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار نیست از تصاویر آرشیوی و نسخه CG چادویک بوزمن نیز استفاده شود.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده