// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲

سریال Fargo احتمالا در فصل پنجم به پایان می‌رسد

شبکه FX تا به امروز چهار فصل از سریال Fargo را پخش کرده است و نوآ هاولی، خالق اثر می‌گوید که احتمالا فارگو با فصل پنجم تمام می‌شود.

سریال درام جنایی فارگو که مخاطب‌ها نظرات متفاوتی راجع به چهار فصل آن دارند، احتمالا در فصل پنجم به پایان می‌رسد. نوآ هاولی ۵۴ساله اکنون مشغول انجام کارهای مرتبط با پیش‌تولید سریال Alien و فیلم Cat's Cradle است. در نتیجه نباید تصور کنیم که تمام تمرکز او روی فصل پنجم سریال Fargo قرار دارد. وقتی ژورنالیست رسانه Vanity Fair از هاولی راجع به در دست ساخت بودن یا نبودن فصل پنجم فارگو سؤال کرد، وی پاسخ داد:

«بله، فکر می‌کنم بتوانیم بگویم که در دست ساخت است. هنوز آن را آماده نکرده‌ام. من تکه‌هایی از داستان را دارم که باید دوام بیاورند و باقی بمانند. آن‌ها هنوز به هم متصل نشده‌اند. فکر می‌کنم ساخت یک پایان‌بندی، خوب باشد؛ آن هم وقتی به عمد سراغ به اتمام رساندن اثر می‌روی و می‌دانی که با آخرین فصل سر و کار داری. در چنین شرایطی باید به این فکر کنیم که چگونه احتمالا جمع‌بندی یک سریال آنتالوژی با فصل پایانی را خواهیم دید».

لبخند نوآ هاولی با کت و کراوات در فرش قرمز برگزارشده توسط شبکه FX

هاولی سریال فارگو را با الهام‌گیری و الگوبرداری از فیلم Fargo، محصول سال ۱۹۹۶ به کارگردانی برادران کوئن ساخت. فصل اول در سال ۲۰۱۴ پخش شد و هر فصل شخصیت‌ها و داستان خود را داشت. حتی تنظیمات زمانی-مکانی و داستانی این چهار فصل هم با یکدیگر فرق می‌کردند. مثلا فصل چهارم به‌عنوان جدیدترین فصل سریال آنتولوژی فارگو در کانزاس سیتی دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی جلو رفت و به نبرد گنگسترها برای کنترل شهر می‌پرداخت. کریس راک، جسی باکلی، بن ویشاو و جیسون شوارتزمن از جمله بازیگران فصل چهارم سریال Fargo بودند. حالا اگر واقعا فصل پنجم فارگو ساخته شود و با پخش در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ این سریال را به اتمام برساند، باید ببینیم که چه داستانی دارد و کدام بازیگرها در آن ظاهر می‌شوند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده