نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶

نمایش لباس جدید مرد عنکبوتی در تصاویر اسباب بازی‌های فیلم Spider-Man 3

مارول تصاویری از اسباب بازی‌ها و محصولات فیلم Spider-Man: No Way Home را منتشر کرده که در آن شاهد حضور دکتر استرنج تا لباس‌های جدید مرد عنکبوتی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از اسباب بازی‌ها و محصولات مرتبط با فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است. پس از فاش شدن تصاویر اسباب بازی‌های این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول، مارول استودیو به‌صورت رسمی این تصاویر را منتشر کرده که در این تصاویر شاهد محصولات لگو، فانکو پاپ و غیره هستیم. در طول این تصاویر می‌توان دکتر استرنج، جیمز جونا جیمسون تا دیگر شخصیت‌های فیلم جدید مرد عنکبوتی را مشاهده کرد و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

از نکات جالب این تصاویر می‌توان به لباس‌های احتمالی جدید مرد عنکبوتی اشاره کرد. در یک گروه از تصاویر می‌توان لباس مشکی و طلایی رنگ اسپایدرمن در فیلم Spider-Man: No Way Home را مشاهده کرد و در بخشی دیگر ظاهرا قرار است شاهد نسخه جدید آیرون اسپایدر در این فیلم باشیم. البته این نکته هم باید گفته شود که بیشتر این محصولات ارتباطی با محتوای فیلم ندارند و حتی ممکن است این لباس‌ها صرفا محصولات تجاری که با الهام از فیلم Spider-Man: No Way Home تولید شده‌اند، باشند. 

نسخه احتمالی جدید آیرون اسپایدر لباس مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

همین نکته باید اضافه شود که به‌طور مثال نباید منتظر والچر یا نیک فیوری در فیلم Spider-Man 3 باشید و این محصولات براساس دو فیلم قبلی مرد عنکبوتی طراحی شده‌اند. البته در این تصاویر شاهد شخصیت‌هایی مثل الکترو یا اختاپوس و حتی دیگر نسخه‌های اسپایدرمن نیستیم یا حتی موتور یا سلاح عجیب مرد عنکبوتی هم دیده می‌شود که مشخصا نباید منتظر آن در فیلم باشید. در هر حال باید تا زمان انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home صبر کنیم و ببینیم این محصولات چقدر محتوای فیلم را فاش کرده‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده