نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۳

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم ترسناک ادگار رایت با بازی آنیا تیلور جوی

تاریخ اکران فیلم Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت و با بازی آنیا تیلور جوی یک هفته عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو) با تأخیر مواجه شده است. طبق خبری که BloodyDisgusting منتشر کرده، این تأخیر قرار نیست خیلی طولانی باشد و اکران این فیلم تنها یک هفته تأخیر خورده است. این فیلم ترسناک در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) اکران شود، اما اکنون اکران آن یک هفته عقب افتاده و حالا فیلم Last Night in Soho برای اکران در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برنامه‌ریزی شده است.

به‌نظر می‌رسد که همزمان شدن تاریخ اکران فیلم Dune به کارگردانی دنی ویلنوو با این فیلم ترسناک باعث تغییر تاریخ اکران فیلم Last Night in Soho شده است. یکی دیگر از رقیبان فیلم ترسناک ادگار رایت در تاریخ قبلی، فیلم The French Dispatch به کارگردانی وس اندرسون بوده است و حالا فیلم Last Night in Soho در تاریخ جدید اکرانش می‌تواند فرصت بیشتری برای دیده شدن داشته باشد. در حال حاضر این فیلم ترسناک در تاریخ اکران جدیدش باید با فیلم Antlers به تهیه‌کنندگی گیرمو دل تورو از سرچلایت پیکچرز در گیشه رقابت کند.

فیلم Last Night in Soho با حضور آنیا-تیلور جوی و زن ترسیده با خط چشم سیاه، یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۱

توماسین مک کنزی، آنیا تیلور جوی، مت اسمیت، دایانا ریگ، ترنس استامپ، ریتا تاشینگهم، جسی می لی، سینوو کارلسن، مایکل آجائو، لیزا مک‌گریلز و مارگارت نولان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Last Night In Soho حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Baby Driver، فیلم Scott Pilgrim Vs. the World، فیلم Shaun of the Dead، فیلم The World's End و فیلم Hot Fuzz، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه (به‌همراه کریستی ویلسون-کنز) فیلم Last Night In Soho را بر عهده داشته است.

فیلم Last Night in Soho داستان الوئیز، یک طراح مد جوان و مشتاق را دنبال می‌کند که به شکل اسرارآمیزی توانایی سفر به دهه ۶۰ میلادی را به‌دست می‌آورد که در آن‌جا با سندی، خواننده و الگو خود آشنا می‌شود. مسافرت در زمان همیشه دارای پیامد‌هایی است. او فقط با سندی ملاقات نمی‌کند، بلکه ظاهرا او یک مسافر در بدن سندی است. درواقع ظاهرا هر اتفاقی که برای سندی رخ دهد، برای الوئیز هم اتفاق خواهد افتاد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده