نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶

ساخت یک سریال کمدی، اکشن و ماجراجویی جدید توسط تایکا وایتیتی

تایکا وایتیتی و جامین کلمنت، خالقان مجموعه What We Do in the Shadows در حال ساخت یک سریال کمدی، اکشن و ماجراجویی جدید هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تایکا وایتیتی و جامین کلمنت که پیش از این مجموعه فیلم و سریال What We Do in the Shadows را خلق کرده بودند، حالا در حال ساخت یک سریال جدید هستند. در مصاحبه با Entertainment‌Weekly، کلمنت تایید کرد که او و وایتیتی در حال نوشتن فیلمنامه یک سریال جدید هستند که نسبت به دیگر پروژه‌های آن‌ها بسیار متفاوت‌تر است. بااین‌حال، کلمنت اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما نکاتی در مورد این سریال را ارائه داد. کلمنت گفت:

«من و تایکا در حال کار روی یک سریال جدید هستیم و تازه شروع به نوشتن فیلمنامه آن کردیم. من هنوز نمی‌توانم چیز خیلی زیادی در مورد این سریال به شما بگویم، اما آنچه که در این پروژه نظر من را جالب کرده و باعث هیجان بیشتر من شده این است که من همیشه می‌خواستم یک سریال با قسمت‌هایی با مدت زمان طولانی‌تر نسبت به مدت زمان هر قسمت یک سریال سیتکام بسازم. این پروژه یک سریال کمدی، اکشن و ماجراجویی است. این سریال با آنچه که قبلا انجام داده بودیم، متفاوت‌تر خواهد بود. من اکنون سه سریال کمدی ساخته‌ام و امیدوارم سریال جدید من نیز خنده‌دار باشد، اما این سریال بیشتر یک اثر ماجراجویی است.»

تایکا وایتیتی و جایزه اسکار در دستش

وایتیتی و کلمنت طی این سال‌ها در چندین پروژه با یکدیگر همکاری کرده بودند که همکاری آن‌ها در فیلم What We Do in the Shadows آغاز شد که این دو به‌عنوان کارگردان، نویسنده و بازیگر در این فیلم کمدی ترسناک با یکدیگر همکاری کردند. همچنین آن‌ها ساخت سریال Wellington Paranormal را که اسپین‌آف فیلم What We Do in the Shadows بود، بر عهده داشتند. پس از آن این همکاری در سریال Flight of the Conchords و سریال What We Do in the Shadows نیز ادامه داشته است.

این سریال، یکی از چندین پروژه آینده وایتیتی است. فیلم Next Goal Wins، فیلم بعدی وایتیتی خواهد بود که با بازی مایکل فاسبندر قرار است در طول امسال اکران شود. همچنین او برای کارگردانی فیلم Thor: Love and Thunder نیز به دنیای سینمایی مارول بازگشته که این فیلم قرار است در بهار سال آینده اکران شود. او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر در سریال Our Flag Means Death برای شبکه HBO Max و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Reservation Dogs حضور دارد و همچنین قرار است دو انیمیشن از کتاب چارلی و کارخانه شکلات سازی برای شبکه نتفلیکس تولید کند. علاوه‌براین، وایتیتی وظیفه کارگردانی یک قسمت از فیلم جنگ ستارگان را نیز بر عهده گرفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده