نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶

حضور تیلدا سوینتن در فیلم جدید وس اندرسون ؛ انتشار اولین اطلاعات

وس اندرسون، کارگردان فیلم The French Dispatch در حال آماده شدن برای ساخت فیلم جدید خود در اسپانیا است و در این فیلم تیلدا سوینتن نیز قرار است حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات از فیلم جدید وس اندرسون منتشر شده است. فیلم جدید وس اندرسون قرار است در کشور اسپانیا جلوی دوربین برود و مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم بدون نام از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز خواهد شد. تیلدا سوینتن در مصاحبه با ورایتی تایید کرد که او قرار است در این پروژه حضور داشته باشد، اما از دادن اطلاعاتی در مورد داستان یا نقش خود در این فیلم خودداری کرد. اگرچه فیلم در اسپانیا فیلم‌برداری خواهد شد، اما سوینتن اشاره کرد که داستان این فیلم در مورد کشور اسپانیا نیست.

وس اندرسون

همچنین اندرسون در مصاحبه با ورایتی گفت که فعلا آمده نیست تا جزئیاتی از فیلم جدید خود را به اشتراک بگذارد. طبق گفته منابع نزدیک، اندرسون در ابتدا قصد داشت تا فیلم جدید خود را در شهر رم در کشور ایتالیا فیلم‌برداری کند، اما اوایل سال جاری میلادی تصمیم گرفت تا محل فیلم‌برداری فیلم را به اسپانیا منتقل کند. طبق گفته El Pais از کشور اسپانیا، اندرسون در نظر دارد تا فیلم را در یک مجموعه شبیه به یک منظره بیابانی فیلم‌برداری کند و گفته می‌شود تیم تولید در حال آماده‌سازی محل فیلم‌برداری فیلم در شهر چینچون، یک شهر کوچک در جنوب شرقی مادرید هستند.

بااین‌حال، این موضوع لزوما به معنای این نیست که فیلم جدید اندرسون قرار است یک فیلم وسترن باشد. اندرسون از زمان ساخت فیلم Moonrise Kingdom در سال ۲۰۱۲، فیلم دیگری را در آمریکا نساخته است. این کارگردان در پاریس زندگی می‌کند و بیشتر فیلم‌های او در کشورهای اروپایی جریان دارد. فیلم جدید اندرسون قرار است پنجمین همکاری مشترک او با سوینتن باشد. این دو پیش از این در آثاری چون فیلم Rushmore، انیمیشن Isle of Dogs، فیلم The Grand Budapest Hotel و فیلم Moonrise Kingdom با یکدیگر همکاری کرده بودند و فیلم The French Dispatch پنجمین همکاری مشترک آن‌ها است.

فیلم The French Dispatch قرار است برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن نمایش داده شود. فیلم گزارش فرانسوی برای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. اندرسون پیش از این نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار در بخش‌های مختلف برای آثاری چون فیلم The Grand Budapest Hotel، فیلم The Royal Tenenbaums، انیمیشن Fantastic Mr. Fox، فیلم Moonrise Kingdom و انیمیشن Isle of Dogs شده بود، اما تا به امروز این جایزه را دریافت نکرده است. همچنین سوینتن یک‌بار و برای بازی در فیلم Michael Clayton توانسته جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده