نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲

احتمال ساخت فیلم Black Widow 2 با شخصیتی متفاوت

کیت شورتلند، کارگردان فیلم Black Widow در مصاحبه جدید خود در مورد احتمال ساخت دنباله این فیلم و همچنین بازگشت ناتاشا رومانوف صحبت کرده است.

روز جمعه هفته آینده فیلم Black Widow سرانجام پس از یک تأخیر نسبتا طولانی روی پرده‌های سینما خواهد رفت و همچنین در دسترس کاربران دیزنی پلاس نیز قرار خواهد گرفت. اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول توانسته نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کند و پیش‌بینی می‌شود فیلم بلک ویدو با استقبال بسیار خوبی در گیشه نیز مواجه شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Black Widow ممکن است ساخته شود، اما با شخصیتی متفاوت و نه با ناتاشا رومانوف.

کیت شورتلند، کارگردان فیلم Black Widow مصاحبه‌ای را با رادیو تایمز انجام داده است. در این مصاحبه از او در مورد دنباله احتمالی بلک ویدو پرسیده شد و او در پاسخ گفت که داستان ناتاشا رومانوف در دنیای سینمایی مارول در این فیلم به پایان خواهد رسید. بااین‌حال، شورتلند اشاره کرد که فیلم Black Widow 2 می‌تواند با یک شخصیت متفاوت تولید شود. او در این مصاحبه در مورد شخصیتی که می‌تواند جای ناتاشا رومانوف را بگیرد، صحبتی نکرد، اما قابل انتظار است که در صورت ساخت این فیلم، شاهد حضور یلنا بلووا، بلک ویدو جدید در نقش اصلی باشیم. 

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا در فیلم Black Widow / بلک ویدو

شورتلند در این مصاحبه تاکید کرد که این آخرین حضور اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویدو است. اتفاقات فیلم Black Widow به بخشی از گذشته ناتاشا رومانوف می‌پردازد و در طول آن با یلنا بلووا، خواهر او آشنا می‌شویم که فلورنس پیو نقش این شخصیت را بر عهده دارد. بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول اعتقاد دارند که او جانشین ناتاشا خواهد شد. همچنین قرار است شاهد حضور یلنا بلووا در سریال Hawkeye نیز باشیم که این سریال قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش شود.

بااین‌حال، انتظار می‌رود یلنا نقش کوتاهی در سریال Hawkeye داشته باشد. علاوه‌براین، بسیاری اعتقاد دارند که دنباله فیلم Black Widow می‌تواند ادامه داستان خانواده ناتاشا را دنبال کند و صرفا تمرکز آن روی شخصیت یلنا نباشد. بااین‌حال، مارول استودیو هنوز ساخت فیلم Black Widow 2 را تایید نکرده است، اما موفقیت احتمالی فیلم در گیشه و احتمال محبوبیت یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو می‌تواند ساخت دنباله فیلم بلک ویدو را تضمین کند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده