نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

حضور ایتن هاوک در اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم Knives Out 2

ایتن هاوک و جیدا پینکت اسمیت، ۲ بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 اضافه شده‌اند. همچنین تصاویری از پشت صحنه این فیلم نیز منتشر شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 رسما از روز دوشنبه این هفته در کشور یونان آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در دنباله فیلم Knives Out  تایید و اعلام شده است. به‌تازگی دیلی‌میل اولین تصاویر از پشت صحنه این فیلم در کشور یونان را منتشر کرده که در آن شاهد حضور بازیگران مختلف این فیلم از جمله دنیل کریگ، دیو باتیستا و کیت هادسن هستیم. علاوه‌براین، ایتن هاوک، بازیگر نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار در اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم Knives Out 2 نیز حضور دارد که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اطلاعاتی از نقش ایتن هاوک در دسترس نیست و در برخی از تصاویر تنها شاهد حضور او با تفنگ آب پاش هستیم که به سمت دیو باتیستا گرفته است. دیلی‌میل می‌گوید که هاوک در حال حاضر صحنه‌ای برای فیلم‌برداری در سریال Moon Knight ندارد و تا شروع فیلم‌برداری صحنه‌های بعدی وی در این سریال، او قرار است در فیلم Knives Out 2 به ایفای نقش بپردازد. علاوه‌بر هاوک، جیدا پینکت اسمیت، بازیگر فیلم The Matrix نیز در پشت صحنه این فیلم دیده شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش هاوک و اسمیت در دسترس نیست.

اتفاقات این قسمت قرار است در کشور یونان جریان داشته باشد و بنوا بلنک با پرونده جنایی جدیدی مواجه خواهد شد. دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک قرار است در دنباله فیلم Knives Out بازگردد. علاوه‌بر کریگ، هاوک و اسمیت، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان، جنل مونی، کیت هادسن، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک و مدلین کلاین، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Knives Out 2 تایید و اعلام شده است. 

انتظار می‌رود فیلم Knives Out 2 در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود. همچنین فیلم Knives Out 3 نیز در دست ساخت است که جانسون برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه به‌همراه کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک در این فیلم نیز باز خواهند گشت. نتفلیکس بهار امسال با پرداختی مبلغی هنگفت حق تولید و پخش دو دنباله فیلم Knives Out را خریداری کرد که بخشی از این مبلغ هنگفت به‌خاطر پرداخت نفری ۱۰۰ میلیون دلار به جانسون، کریگ و رام برگمن (تهیه‌کننده فیلم) بوده است. بااین‌حال، بودجه فیلم Knives Out 2 قرار است مشابه قسمت اول باشد.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده