نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

شروع فیلمبرداری فیلم Black Panther 2

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever در آتلانتا خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever رسما آغاز شده است. در حاشیه برنامه Black Widow Global Fan Event که طی این هفته در لس آنجلس برگزار شد، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با ورایتی تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther 2 هم‌اکنون و رسما از روز سه‌شنبه این هفته در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا آغاز شده است. او اطلاعات بیشتری را منتشر نکرد، اما فایگی گفت که آن‌ها می‌خواهند فیلمی را تولید کنند که چادویک بوزمن به آن افتخار کند.

فایگی با اشاره به درگذشت شوکه‌کننده چادویک بوزمن در سن ۴۳ سالگی در شهریور سال گذشته، به ورایتی گفت: «بدون شک انجام این کار بدون چادویک بسیار احساسی و ناراحت کننده است. اما همه ما از بازگشت واکاندا به صفحه سینما و بازگشت مردم و طرفداران به دنیای واکاندا بسیار هیجان‌زده هستیم. ما قصد داریم این فیلم را به شکلی بسازیم که باعث افتخار چادویک شود و به آن افتخار کند.»

چادویک بوزمن در نقش بلک پنتر در فیلم Black Panther

فایگی پیش از این در آذر سال گذشته تایید کرده بود که شخص دیگری قرار نیست نقش تی‌چالا را بازی کند و بازیگر این نقش تغییر نخواهد کرد. همچنین در فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار نیست از تصاویر آرشیوی و نسخه CG چادویک بوزمن نیز استفاده شود. رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther 2 بازگشته است. 

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، آنجلا باست، دانای گوریرا و مارتین فریمن از جمله بازیگرانی هستند که بازگشت آن‌ها در فیلم Black Panther: Wakanda Forever تایید و اعلام شده است. همچنین تنوک هورتا جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران دنباله فیلم Black Panther اضافه شده و بسیاری معتقد هستند او نقش شرور و منفی فیلم را بر عهده دارد که گزارش‌های تایید نشده می‌گویند او نقش نیمور را بر عهده خواهد داشت که این موضوع فعلا توسط منبع رسمی تایید نشده است. 

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده