نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۱

پوستر جدید فصل پایانی انیمه Attack on Titan ارن را نشان می‌دهد

تیم MAPPA به‌تازگی پوستر جدیدی از فصل پایانی انیمه Attack on Titan را منتشر کرده که به بازگشت این انیمه در نیمه دوم فصل پایانی آن اشاره می‌کند.

فروردین امسال بود که پخش نیمه اول فصل پایانی انیمه Attack on Titan به پایان رسید و پیش از آن، ساخت نیمه دوم فصل چهارم این انیمه سریالی تایید شد که قسمت‌های پایانی انیمه حمله به تایتان قرار است در زمستان سال ۲۰۲۲ پخش شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر از نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan منتشر شده است. این پوستر حاوی اطلاعات زیادی نیست و درواقع هدف از انتشار آن، اشاره به بازگشت حمله به تایتان برای نیمه دوم فصل پایانی است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر از نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan

قسمت پایانی نیمه اول فصل چهارم سریال Attack on Titan با یک کلیف هنگر بزرگ به پایان رسید و حالا طرفداران این انیمه سریالی منتظر ادامه اتفاقات و پایان آن هستند تا ببینند چه سرنوشتی در انتظار شخصیت‌های این انیمه است. البته طرفداران مانگا حمله به تایتان همین الان از پایان آن خبر دارند، اما بسیاری علاقه‌مند هستند تا پایان این مجموعه را در نسخه انیمه آن نیز مشاهده کنند یا حتی ممکن است برخی ترجیح دهند پایان این مجموعه را ابتدا در انیمه Attack on Titan تماشا کنند.

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که مانند نیمه اول، نیمه دوم فصل پایانی سریال حمله به تایتان نیز در ۱۶ قسمت تولید و پخش شود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده