// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳

اطلاعات جدید از فیلم Limbo به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو

الخاندرو گونسالس اینیاریتو، فیلم‌ساز برنده‌ی اسکار مشغول ساخت هفتمین اثر سینمایی بلند خود شده است. طی روزهای اخیر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس مخاطب‌ها قرار گرفتند.

پس از اکران فیلم The Revenant با بازی لئوناردو دیکاپریو در سال ۲۰۱۵، الخاندرو گونسالس اینیاریتو دیگر هیچ فیلم بلندی کارگردانی نکرد. اما او بالاخره با فیلم Limbo بازمی‌گردد که حدودا از سه ماه پیش فیلم‌برداری آن آغاز شده است. دانیل خیمنس کاچو، بازیگر فیلم Zama در این اثر نقش‌آفرینی خواهد کرد. گریزلدا سیچیلیانی نیز یکی دیگر از بازیگرهای فیلم Limbo است. داریوش خنجی وظیفه‌ی فیلم‌برداری اثر جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو را برعهده دارد و ائوهنیو کابالیرو که طراح صحنه‌ی فیلم Roma آلفونسو کوارون بود، به طراحی صحنه‌ی فیلم Limbo می‌پردازد.

در عین جریان داشتن بخش‌هایی از فیلم Limbo در زمان حال، ما در اثر جدید اینیاریتو با قلعه‌ی چپولتپک و نبرد آمریکا و مکزیک در سال ۱۸۴۷ میلادی مواجه خواهیم شد

مطابق اخبار قبلی می‌دانستیم که فیلم Limbo جلوه‌های سیاسی و اجتماعی مدرنیته در مکزیک را بررسی می‌کند. اما اکنون رسانه‌ی مکزیکی El Universal توانست اطلاعات بیشتری از این اثر غیرانگلیسی‌زبان را تحویل سینمادوست‌ها بدهد؛ فیلمی که احتمالا در سال ۲۰۲۲ اکران می‌شود. این رسانه می‌گوید که داستان فیلم Limbo به جنگ آمریکا و مکزیک می‌پردازد؛ نبردی که بین سال‌های ۱۸۴۶ و ۱۸۴۸ بین ایالات متحده‌ی آمریکا و کشور مکزیک اتفاق افتاده است.

حتی سر صحنه‌ی فیلم‌برداری Limbo می‌توان بازسازی کامل قلعه چپولتپک را دید که محل وقوع نبرد چپولتپک در سال ۱۸۴۷ میلادی است. این رخداد کلیدی خون‌آلود در تاریخ با به قتل رسیدن هزاران سرباز مکزیکی به یاد آورده می‌شود.

در عین حال انتشار تصاویر دیگر از پشت صحنه‌ی لیمبو نشان می‌دهد که قرار نیست الخاندرو گونسالس اینیاریتو به‌صورت کامل یک فیلم جنگی جریان‌یافته در قرن ۱۹ میلادی را روی پرده‌های نقره‌ای ببرد. زیرا می‌دانیم که طراح لباس فیلم Limbo به آماده‌سازی چندین و چند لباس مدرن و مناسب فیلم‌برداری در زمان حال پرداخت. در نتیجه شاید داستان اصلی در زمان حال جریان داشته باشد و فیلم بخش‌هایی از تاریخ را نیز مرور کند. لئوناردو آلونسو و آندرس آلمیدا از بازیگرهای دیگر فیلم Limbo هستند.


منبع The Film Stage
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده