نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶

تونی سوپرانو جوان در اولین تریلر فیلم The Sopranos

برادران وارنر سرانجام اولین تریلر فیلم The Many Saints of Newark را که فیلم پیش درآمد سریال The Sopranos است، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Many Saints of Newark منتشر شده است. این فیلم درواقع پیش درآمد سریال The Sopranos است که اتفاقات این فیلم در دهه ۶۰ میلادی در شهر نیوآرک در ایالت نیوجرسی جریان دارد. این فیلم قرار است داستان دوران جوانی تونی سوپرانو را دنبال کند که مایکل گاندولفینی، پسر جیمز گاندولفینی (بازیگر تونی سوپرانو در سریال The Sopranos) این نقش را بر عهده دارد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Many Saints of Newark را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر پوستر رسمی فیلم The Many Saints of Newark را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر رسمی فیلم The Many Saints of Newark

فیلم The Many Saints of Newark داستان آنتونی سوپرانو جوان را دنبال می‌کند که در یکی از پر تلاطم‌ترین دوره‌های تاریخ شهر نیوآرک در حال بزرگ شدن است. درست زمانی‌که او در حال تبدیل شدن به یک مرد بزرگ است، گروه‌های گنگستری رقیب شروع به قیام می‌کنند تا خانواده دی‌مئو را با چالش بکشند. عمو آنتونی که دیکی مولتیسانتی نام دارد و الگو و منبع الهام وی است، تلاش می‌کند تا مسئولیت‌های شخصی و شغلی خود را مدیریت کند و با نفوذی که روی برادرزاده‌اش دارد، در تلاش است تا او را به یک رئیس اوباش قدرتمند تبدیل کند. شخصی که بعدا او را با نام تونی سوپرانو خواهید شناخت.

مایکل گاندولفینی، آلساندرو نیوولا، جان برنتال، ویرا فارمیگا، بیلی مگنوسن، ری لیوتا، جان ماگارو، میشل د روسی، جویی دیاز و کوری استول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Many Saints of Newark حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آلن تیلور، کارگردان ۹ قسمت از سریال The Sopranos، هفت قسمت از سریال Game of Thrones و فیلم Thor: The Dark World، وظیفه کارگردانی فیلم The Many Saints of Newark را بر عهده داشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده دیوید چیس، خالق و سازنده سریال The Sopranos، به‌همراه لارنس کنر بوده است. 

فیلم The Many Saints of Newark قرار است در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) اکران شود که همزمان با اکران، به‌مدت یک ماه ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده