نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۵

تمدید غافلگیر کننده سریال Good Omens برای فصل دوم

شبکه آمازون بالاخره و خیلی غافلگیر کننده از تمدید سریال Good Omens برای فصل دوم خبر داد و همچنین یک پوستر را نیز منتشر کرد.

فصل اول سریال Good Omens در سال ۲۰۱۹ از شبکه آمازون پخش شد و توانست نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند. از آن زمان طرفداران تلاش کرده‌اند تا این سریال برای فصل دوم بازگردد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون از تمدید سریال Good Omens برای فصل دوم خبر داده است. فصل دوم این سریال براساس ایده‌ای از خود نیل گیمن و تری پرچت، خالقان این مجموعه تولید خواهد شد و طبق انتظار شاهد بازگشت دیوید تننت در نقش کراولی و مایکل شین در نقش ازیرافیل خواهیم بود. همچنین پوستری از فصل دوم سریال Good Omens نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

دیوید تننت در نقش کراولی و مایکل شین در نقش ازیرافیل در پوستر فصل دوم سریال Good Omens

فصل اول این سریال براساس رمان آخر الزمانی Good Omens، اثر تری پرچت و نیل گیمن که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد، تولید شده بود و حالا گیمن قرار است در ساخت فصل دوم نیز نقش داشته باشد و به‌عنوان شورانر و نویسنده در فصل دوم این سریال باز خواهد گشت. همچنین شاهد بازگشت داگلاس مکینون برای کارگردانی فصل دوم سریال Good Omens نیز خواهیم بود که پیش از این کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل اول را بر عهده داشته باشد.

فصل دوم سریال Good Omens قرار است مانند فصل اول در ۶ قسمت تولید و از آمازون پخش شود. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم این سریال نیز طی سال جاری میلادی آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ شاهد پخش آن باشیم. نیل گیمن در بیانیه منتشر شده گفته که او و تری پرچت پیش از این ایده ادامه دادن داستان Good Omens را در سر داشته‌اند و در مورد آن صحبت کرده بودند. البته تری پرچت در سال ۲۰۱۵ فوت کرده و گیمن به‌تنهایی در نوشتن داستان فصل دوم سریال فال نیک نقش خواهد داشت.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده