نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲

حضور بازیگر هلبوی در قسمت جدید فیلم Transformers

ران پرلمن، بازیگر فیلم Hellboy برای صداپیشگی شخصیت اپتیموس پرایمال به جمع بازیگران فیلم Transformers: Rise of the Beasts اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Transformers اضافه شده است. کولایدر در ابتدا اعلام کرد که ران پرلمن، بازیگر نقش هلبوی در فیلم Hellboy، به جمع بازیگران فیلم Transformers: Rise of the Beasts اضافه شده و قرار است صداپیشگی شخصیت اپتیموس پرایمال را بر عهده داشته باشد. در ادامه پارامونت نیز این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. پرلمن پیش از این صداپیشگی این شخصیت را در انیمیشن Transformers: Power of the Primes نیز بر عهده داشته بود.

ران پرلمن

اپتیموس پرایمال رهبر گروه Maximals است. فیلم Rise of the Beasts قرار است براساس داستان انیمیشن Transformers: Beast Wars ساخته شود و درواقع نسخه لایو اکشن آن خواهد بود. این بدان معنا است که برای اولین‌بار در فیلم‌های تبدیل شوندگان قرار است شاهد حضور ربات‌هایی باشیم که به حیوانات و وسایل نقلیه تبدیل خواهند شد. آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک و لورین ولز، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Transformers 7 تایید و اعلام شده است.

استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است. اتفاقات فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم.

همچنین پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم در فیلم Transformers: Rise of the Beasts باز خواهد گشت که در این فیلم ظاهر نسخه G1 این شخصیت را شاهد خواهیم بود که به منشا رهبر شدن این شخصیت پرداخته خواهد شد. همچنین گروه Terrorcons قرار است گروه شرور فیلم Transformers: Rise of the Beasts باشند و از این فیلم به‌عنوان ریبوت کامل مجموعه تبدیل شوندگان یاد می‌شود. 

فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده