نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۳

شروع فیلمبرداری فیلم Aquaman 2 با بازی جیسون موموآ

جیمز وان با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Aquaman 2 با بازی جیسون موموآ خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Aquaman (آکوامن) رسما آغاز شده است. جیمز وان، کارگردان این فیلم با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی از شروع تولید فیلم Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گمشده) خبر داد. در این تصویر، شاهد قرار گرفتن کلاکت فیلم‌برداری در یک غار و محیط کاملا یخی هستیم. بااین‌حال، اکنون اطلاعات بیشتری از فیلم Aquaman 2 در دسترس نیست و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اولین روز فیلمبرداری فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در یک محیط یخی

همچنین قسمت جدید فیلم آکوامن قرار است با نام تولیدی Necrus فیلم‌برداری شود. این نام درواقع اشاره‌ای به شهر Necrus دارد که مانند آتلانتیس یک شهر در زیر دریا است، اما با این تفاوت که تنها برای مدت کوتاهی وجود دارد و نمی‌توان دوبار این شهر را در یک مکان پیدا کرد و می‌توان انتظار حضور این شهر در فیلم Aquaman 2 را داشت. جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن و پیلو اسبک، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد. فیلم آکوامن در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرد، این فیلم ابرقهرمانی موفق شد نظر تماشاگران را جلب و ۱.۱۴۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده