نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۸

بازگشت باگز بانی در اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Looney Tunes

شبکه HBO Max اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Looney Tunes را منتشر کرد که در پایان تاریخ شروع پخش فصل جدید این سریال انیمیشنی نیز مشخص شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Looney Tunes Cartoons منتشر شده است. در این تریلر شاهد بازگشت باگز بانی، دافی، پورکی تویتی و دیگر شخصیت‌های محبوب و دوست داشتنی Looney Tunes هستیم. همچنین پخش فصل دوم سریال Looney Tunes Cartoons از روز پنج شنبه، ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) از شبکه HBO Max آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، شبکه HBO Max پوستری از فصل دوم انیمیشن Looney Tunes Cartoons را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر فصل دوم انیمیشن Looney Tunes Cartoons

در فصل دوم انیمیشن Looney Tunes Cartoons باگز بانی آماده انجام مسابقه نهایی یک بسکتبال خیابانی می‌شود و پورکی بعد از ظهر آرام خود را با سیسرو، برادرزاده‌اش، اره برقی، آتش و شکستن پنجره‌ها سپری می‌کند. فصل دوم این سریال انیمیشنی در ۱۰ قسمت تولید شده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های دنیای Looney Tunes مثل المر،  ویل ای. کایوتی، دافی و غیره با ماجراهای جدید آن‌ها خواهیم بود.

پیتر براونگاردت برای ساخت فصل دوم انیمیشن Looney Tunes Cartoons بازگشته است. فصل اول سریال Looney Tunes Cartoons در ۳۱ قسمت تولید شد که این ۳۱ قسمت در سه بخش از شبکه HBO Max منتشر شده است. این انیمیشن سریالی توانسته نقدهای مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کند. اریک بازا، باب برگن، جف برگمان، فرد تاتاسیور، کندی مایلو، مایکل روکو، جیمز آدومیان، کیت فرگوسن، لارا جیل میلر، کوین مایکل ریچاردسون، تام کنی و استیو بلوم، از جمله صداپیشگان انیمیشن Looney Tunes Cartoons هستند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده