نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۴

انتشار اولین تصویر و ویدیو از پشت صحنه سریال The Sandman

به‌تازگی تصویر و ویدیویی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال The Sandman منتشر شده که در آن شاهد حضور تام استاریج در نقش دریم ملقب به مورفیوس هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و تصویر جدیدی از سریال The Sandman (سندمن) منتشر شده است. این ویدیو و تصویر درواقع از فیلم‌برداری یک صحنه از این سریال مورد انتظار شبکه نتفلیکس از دنیای دی سی گرفته و منتشر شده که در طول آن شاهد حضور تام استاریج در نقش دریم ملقب به مورفیوس هستیم که در حال عبور از یک کوچه است. البته این ویدیو حاوی اطلاعات زیادی نیست و تنها در طول آن شاهد عبور استاریج هستیم، اما می‌توان یک نگاه اجمالی به مورفیوس در سریال The Sandman داشت:

دانلود از آپارات

همچنین در ادامه می‌توانید تصویر استاریچ در نقش مورفیوس در سریال The Sandman را نیز مشاهده کنید:

تام استاریج در نقش دریم ملقب به مورفیوس در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال The Sandman در حال راه رفتن در یک کوچه

تام استاریج، گوئندولین کریستی، ویوین آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک، عاصم چادری، سانجیو بسکار، کربی هوول باپتست، میسون الکساندر پارک، دانا پرستون، جنا کولمن، نیام والش، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، کیو را، استیون فرای، رزان جمال، ساندرا جیمز یانگ و پتن اسوالت (صداپیشه)، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مجموعه کمیک سندمن کار خود را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد و اثری از نیل گیمن، نویسنده مطرح دنیای کمیک بود که توسط شرکت ورتیگو (Vertigo) از زیرمجموعه‌های دی سی منتشر می‌شد. دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade 2، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و گیمن نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند. 

سریال The Sandman قرار است در ۱۱ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده