نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

تریلر جدید فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون منتشر شد

ماورل استودیو تریلر کوتاه دیگری از فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه دیگری از فیلم Black Widow منتشر شده است. در این تبلیغ تلویزیونی شاهد تصاویر جدیدی هستیم که شاید جالب‌ترین بخش آن احتمالا اولین مبارزه تن به تن بلک ویدو با تسک‌مستر باشد که در این صحنه تسک‌مستر شروع به اسکن کردن حرکات ناتاشا رومانوف می‌کند تا حرکات او را تقلید کند. البته این تریلر کوتاه نشان می‌دهد تسک‌مستر حتما نیازی به حضور فیزیکی دشمنش ندارد و می‌تواند اطلاعات مبارزه با دیگران را پیش از آن نیز دریافت کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Black Widow را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌تازگی اولین واکنش‌های رسمی فیلم Black Widow منتشر شده که بیشتر این واکنش‌ها مثبت بوده است. بسیاری از منتقدان به تحسین از بازی فلورنس پیو پرداخته‌اند و همچنین امیدوار هستند تا داستان خانواده ناتاشا رومانوف در آینده ادامه پیدا کند. البته نباید خیلی منتظر انتشار نقدهای فیلم Black Widow بمانید؛ چرا که نقدهای فیلم بلک ویدو قرار است ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه این هفته منتشر شود و به عبارتی امبارگو نقدهای فیلم پس فردا برداشته خواهد شد. در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم Black Widow را نیز مشاهده کنید:

فرود اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف ملقب به بلک ویدو روی سکو تاسیسات در پوستر جدید فیلم Black Widow

اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت، ری وینستون، اور اندرسون و الیویر ریچترز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون، ژاک شفر و ند بنسون بر عهده داشته است. به نقل از Box Office Pro، فیلم Black Widow با افتتاحیه‌ای در بازه ۶۵ تا ۹۰ میلیون دلار روی پرده‌ خواهد رفت و پیش‌بینی می‌شود فیلم بلک ویدو درنهایت بین ۱۵۵ تا ۲۵۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش کند. عملکردی که شاید در مقایسه با بیشتر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول چشمگیر نباشد، اما در دوران کرونا فراتر از انتظار توصیف شده است.

فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم بلک ویدو قرار است با برنامه Premier Access همزمان روی دیزنی پلاس نیز منتشر شود که بینندگان باید ۳۰ دلار برای تماشا فیلم جدید دنیای سینمایی مارول پرداخت کنند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده