نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۰

فرار مایکل مایرز از آتش در اولین تریلر فیلم Halloween 2

یونیورسال سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Halloween Kills را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت مایکل مایرز برای گرفتن انتقامش هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز و بلوم‌هاوس سرانجام تریلر رسمی فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد) را منتشر کردند. در تریلر رسمی دنباله فیلم Halloween شاهد آن هستیم که مایکل مایرز از آتش‌سوزی خانه زنده مانده و پس از کشتن چند آتشنشان راه خودش را برای ادامه کشتارش باز می‌کند. درواقع مایکل مایرز به‌دنبال لوری استرود است که حالا او به کمک دختر، نوه و دوستانش در تلاش است تا مایکل مایرز را برای همیشه متوقف کند. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم Halloween Kills را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، یونیورسال و بلوم‌هاوس اولین پوستر فیلم Halloween Kills را نیز منتشر کرده‌اند که در این پوستر شاهد حضور مایکل مایرز هستیم. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

مایکل مایرز در اولین پوستر فیلم Halloween Kills

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی در نقش نیک کسل/مایکل مایرز، جودی گریر، اندی متیچاک، آنتونی مایکل هال، کایل ریچاردز، رابرت لانگ‌استریت، نانسی استفانز، چارلز سایفرس و عمر درسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Kills حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نسخه ۲۰۱۸ فیلم Halloween ادامه مستقیم قسمت اصلی است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد و داستان مابقی قسمت‌ها را نادیده گرفت. فیلم Halloween 2 نیز دنباله قسمت جدید فیلم هالووین است که قرار است دارای یک دنباله دیگر نیز باشد که فیلم Halloween 3 سال آینده اکران خواهد شد.

فیلم Halloween Kills قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) اکران شود و پس از آن، فیلم Halloween Ends (هالووین به‌پایان می‌رسد) برای اکران در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۲ مهر ۱۴۰۱)‌ برنامه‌ریزی شده است. همچنین دیوید گوردون گرین برای کارگردانی و دنی مک‌براید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween Kills و فیلم Halloween Ends بازگشته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده