نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۳

اولین تریلر انیمیشن Sing 2 منتشر شد

یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت سرانجام اولین تریلر رسمی انیمیشن Sing 2 را منتشر کردند که حاوی تصاویر زیادی از این انیمیشن موزیکال است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Sing 2 منتشر شده است. یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت امروز اولین تریلر دنباله انیمیشن Sing را منتشر کردند که در این تریلر با جیمی کریستال که یک گرگ است، آشنا می‌شویم. او باستر و گروهش را به یک سفر می‌فرستد تا با کلی کالووی که یک شیر و ستاره افسانه‌ای راک است و پس از مرگ همسرش منزوی شده، ملاقات کنند تا او را برای اجرا بازگردانند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Sing 2 را در یوتیوب تماشا کنید و پس از آن شاهد پوسترهای جدید دنباله انیمیشن Sing باشید:

پوستر شخصیت باستر مون در انیمیشن Sing 2

پوستر شخصیت اش در انیمیشن Sing 2

متیو مک کانهی، ریس ویترسپون، تارون اجرتون، توری کلی، نیک کرول، اسکارلت جوهانسون، بونو (خواننده گروه U2)، فارل ویلیامز، هالزی، بابی کاناوله، لتیشیا رایت، اریک آندره و چلسی پرتی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Sing 2 حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، گارث جنینگز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن Sing را بر عهده دارد.

انیمیشن Sing 2 داستان باستر مون و استعدادهایی را که تحت نظر او در حال فعالیت هستند، دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا استعدادهای خود را فراتر از اجرای محلی نمایش دهند و آن‌ها امیدوار هستند تا در پایتخت سرگرمی جهان یعنی The Crystal Tower Theater بتوانند یک اجرا داشته باشند. انیمیشن Sing در کریسمس ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای مثبت و متوسطی را از منتقدان دریافت کرد. همچنین این انیمیشن موزیکال موفق شد نظر تماشاگران را جلب و بیش از ۶۳۴.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

انیمیشن Sing 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده