نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸

تبدیل شدن دختر به پاندا قرمز در تصویر جدید انیمیشن بعدی پیکسار با نام Turning Red

پیکسار تصویر مفهومی جدیدی از انیمیشن Turning Red را منتشر کرده که در آن شاهد تبدیل شدن شخصیت اصلی داستان به پاندا قرمز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر مفهومی جدیدی از انیمیشن Turning Red منتشر شده است. پیکسار به‌تازگی کانسپت آرت جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار را منتشر کرده که در آن شخصیت اصلی داستان در دبیرستان به پاندا قرمز تبدیل شده و کودکان در اطراف او قابل مشاهده هستند. انتشار این تصویر به معنای شروع کمپین تبلیغاتی انیمیشن Turning Red است که پیکسار در نظر دارد تا با آن به سالن‌های سینما بازگردد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تبدیل شدن دختر به پاندا قرمز در مدرسه در کانسپ آرت انیمیشن Turning Red پیکسار

این تصویر در فستیوال Annecy International Animation Film منتشر شده است و انیمیشن Turning Red قرار است ۲۵امین انیمیشن بلند پیکسار باشد. همچنین این انیمیشن قرار است اولین انیمیشن بلند پیکسار باشد که توسط یک کارگردان زن ساخته شده است. این در حالی است که گفته می‌شود لودویگ گورانسون، آهنگساز برنده جایزه اسکار برای فیلم Black Panther و برنده جایزه امی برای سریال The Mandalorian، وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن Turning Red را بر عهده خواهد داشت.

انیمیشن Turning Red داستان یک دختر نوجوان ۱۳ ساله به‌نام می لی را دنبال می‌کند که در حال تجربه نوجوانی عجیب و غریبی است و او زمانی‌که خیلی هیجان زده می‌شود، به یک پاندا قرمز غول پیکر تبدیل خواهد شد. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Turning Red بر عهده دامی شی، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی انیمیشن Bao است. بااین‌حال، در حال حاضر حضور هیچ صداپیشه‌ای در این انیمیشن اعلام نشده است، اما می‌توان منتظر انتشار اخبار بیشتری از این انیمیشن در آینده نزدیک باشیم.

انیمیشن Turning Red برای اکران در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جمعه هفته گذشته انیمیشن Luca از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و علاوه‌‌بر انیمیشن Turning Red، انیمیشن Lightyear دیگر انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۲ است که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت باز لایتیر را در انیمیشن Lightyear بر عهده خواهد داشت. علاوه‌براین، انیمیشن بدون نام دیگر پیکسار در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده