// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰

فیلم‌برداری فیلم Borderlands به پایان رسید

پروسه‌ی فیلم‌برداری فیلم Borderlands که با اقتباس از مجموعه بازی بوردرلندز ساخته شده است، به پایان رسید. اکنون می‌توانیم نخستین تصویر رسمی از شخصیت Claptrap در این فیلم اقتباسی را ببینیم.

کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، جک بلک و چندین و چند بازیگر دیگر. فیلم Borderlands الی راث با نویسندگی کریگ مازن گروه بازیگران شلوغی دارد. ولی ما تا به امروز حتی یک تصویر درست و واضح از پشت‌صحنه‌ی این فیلم اقتباس‌شده از روی سری بازی Borderlands شرکت گیرباکس ندیده بودیم. در نتیجه عده‌ای تعجب کردند که به این زودی فیلم‌برداری بوردرلندز به پایان رسید. لاینزگیت به‌صورت رسمی این خبر را تحویل رسانه‌ها داده است.

اکنون نه‌تنها می‌توانیم با اطمینان بیشتر راجع به اکران احتمالی فیلم Borderlands در سال ۲۰۲۲ میلادی صحبت کنیم، بلکه فرصت نگاه انداختن به یک تصویر رنگی از نسخه‌ی سینمایی کلپ‌ترپ با صداگذاری جک بلک را هم به‌دست آوردیم. باید صبر کرد و دید که دقیقا در چه زمانی لاینزگیت و گیرباکس سراغ پخش نخستین تیزر تریلر بوردرلندز می‌روند تا بالاخره بینندگان واقعا بفهمند که قرار است حداقل از لحاظ تصویری در این اقتباس با چه محصولی مواجه شوند.

شخصیت کلپ ترپ با صداگذاری جک بلک در حال نگه داشتن کلاکت در پشت صحنه فیلم بوردرلندز از لاینزگیت

نظر شما در رابطه با این تصویر چیست؟ باتوجه‌به اطلاعات و تصاویری که تا به امروز دریافت کرده‌ایم، آیا منتظر فیلم بوردرلندز هستید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده