نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

شلیک ادریس البا به سوپرمن در تریلر جدید فیلم The Suicide Squad

برادران وارنر امروز تریلر جدیدی از فیلم The Suicide Squad را منتشر کرده است که در آن بیشتر با شخصیت ادریس البا در فیلم آشنا می‌شویم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم The Suicide Squad منتشر شده است. این تریلر که امروز به شکل تصادفی و به اشتباه زودتر توسط تبلیغات یوتیوب فاش شده بود، شاهد تصاویر بیشتری از شخصیت بلاداسپورت با بازی ادریس البا هستیم که بیشتر با این شخصیت و نحوه ورودش به این مأموریت مرگبار آشنا می‌شویم. در طول تریلر متوجه می‌شویم که بلاداسپورت به‌دلیل تیراندازی با گلوله کریپتونی به سوپرمن در زندان است که این جرم او باعث شده تا سوپرمن در بیمارستان بستری شود.

در ادامه آماندا والر برای دادن انگیزه به بلاداسپورت از دختر این شخصیت شرور استفاده می‌کند تا از آن به‌عنوان اهرم فشار استفاده کند. تیم بلاداسپورت ماموریت دارند تا یک پروژه مرموز به‌نام Project Starfish را نابود کنند. در طول تریلر شاد صحنه‌های اکشن تا کمدی جدیدی هستیم که ما را بیشتر با اتفاقات قسمت جدید فیلم Suicide Squad  آشنا می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را در ازطریق یوتیوب برادران وارنر تماشا کنید و پس از آن شاهد پوستر جدید فیلم The Suicide Squad باشید:

پوستر جدید فیلم The Suicide Squad

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max به مدت یک ماه نیز منتشر شود. جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده داشته است. گان همچنین هم‌اکنون در حال ساخت سریال Peacemaker با بازی جان سینا برای شبکه HBO Max است که انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۲ پخش شود. همچنین گان قرار است در اواخر سال جاری میلادی به دنیای سینمایی مارول و برای کارگردانی قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy بازگردد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده