نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۶

شروع فیلمبرداری دوباره فیلم The Batman با حضور رابرت پتینسون

طبق اخبار جدید منتشر شده، مراحل فیلم‌برداری دوباره فیلم The Batman در اسکاتلند با حضور رابرت پتینسون و کالین فارل آغاز شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman در اسفند گذشته رسما به پایان رسید و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری دوباره فیلم بتمن ظاهرا آغاز شده است. دیلی رکورد از بازگشت اعضای تیم تولید به شهر گلاسگو در اسکاتلند برای انجام فیلم‌برداری دوباره ریبوت جدید شوالیه تاریکی خبر داده‌اند. از این شهر به‌عنوان یکی از شهرهای مدنظر برای گاتهام در ریبوت جدید این فیلم از دنیای دی سی در مراحل فیلم‌برداری و تولید اصلی آن استفاده شده بود.

یک منبع به این روزنامه گفت که انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری دوباره فیلم The Batman به‌صورت محدود و کوتاه انجام شود و احتمالا شامل برخی از صحنه‌های بدلکاری خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که رابرت پتینسون و کالین فارل نیز در پشت صحنه فیلم دیده شده‌اند که ممکن است صحنه اکشن یا صحنه مشترکی داشته‌ باشند که در صحنه‌های اکشن از بدلکار به‌جای بازیگران اصلی استفاده خواهد شد. بااین‌حال، اکنون اطلاعات بیشتر یا تصویر و ویدیویی منتشر نشده است.

مراحل فیلم‌برداری دوباره به اتفاقی معمول در فیلم‌های امروزی به‌خصوص فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل شده که در آن برخی از صحنه‌ها دوباره فیلم‌برداری شده یا صحنه‌های جدید یا جایگزین در طی این مراحل فیلم‌برداری می‌شوند. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در  تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده