نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹

تریلر جدید فیلم Snake Eyes، اسپین آف GI Joe منتشر شد

شرکت پارامونت تریلر جدیدی از فیلم Snake Eyes، اسپین آف GI Joe را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم اکشن است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Snake Eyes منتشر شده است. در این تریلر شاهد نمایش گذشته و ریشه شخصیت اسنیک آیز هستیم که در آمریکا مشغول فروختن ماهی و همچنین انجام مسابقات غیر قانونی است، اما در ادامه شاهد سفر او به ژاپن هستیم و پس از آن لباس اسنیک آیز را بر تن می‌کند. این فیلم اکشن درواقع اولین فیلم فرعی و پیش درآمد مجموعه فیلم G.I. Joe (جی.آی. جو) است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Snake Eyes را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Snake Eyes نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

هنری گلدینگ در نقش اسنیک آیز در پوستر جدید فیلم Snake Eyes

هنری گلدینگ در نقش اسنیک آیز، اندرو کوجی در نقش استورم شدو، اورسولا کوربیرو در نقش بارونس، سامارا ویوینگ در نقش اسکارلت و هاروکا آبه در نقش آکیکو، ایکو اویس در نقش هارد مستر، پیتر منسا در نقش استاد کور، تاکه‌هیرو هیرا در نقش کنتا و استیون آلریک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Snake Eyes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent وظیفه کارگردانی فیلم Snake Eyes براساس فیلمنامه‌ای از اوان اسپلیوتوپولوس، نویسنده فیلم Beauty and the Beast را بر عهده داشته است.

شخصیت اسنیک آیز یکی از اکشن فیگورهای اصلی مجموعه G.I. Joe است که برای اولین‌بار در مجموعه اسباب‌بازی‌های G.I. Joe: A Real American Hero که در سال ۱۹۸۲ توسط هاسبرو عرضه شد، معرفی شد. پیش از این در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra و فیلم G.I. Joe: Retaliation شاهد حضور شخصیت اسنیک آیز بودیم که ری پارک نقش این شخصیت را در این دو فیلم بازی کرده بود. 

فیلم Snake Eyes برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. همچنین ۴۵ روز پس از اکران، فیلم اسنیک آیز ازطریق سرویس استریم پارامونت پلاس پخش خواهد شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده