نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰

انتشار اولین تیزر رسمی فیلم Jurassic World 3

به‌تازگی یونیورسال برای تبلیغ پخش پیش نمایش فیلم Jurassic World: Dominion در سالن‌های IMAX، یک تیزر کوتاه منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر رسمی فیلم Jurassic World: Dominion منتشر شده است. همان‌طور که ممکن است اطلاع داشته باشید، قرار است ۵ دقیقه از فیلم Jurassic World 3 در سالن‌های IMAX که قرار است فیلم سریع و خشن 9 در آن روی پرده برود، نمایش داده شود و حالا یونیورسال تیزر کوتاهی از قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک را منتشر کرده است که در آن شاهد لحظات کوتاهی از دایناسورهایی هستیم که در حال زندگی و حکمرانی روی زمین هستند. در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بااین‌حال، متاسفانه پیش نمایش ۵ دقیقه‌ای فیلم Jurassic World: Dominion قرار نیست فعلا به‌صورت عمومی پخش شود، اما در این تیزر کوتاه می‌توانید دایناسورهای مختلفی از جمله یک تی رکس را مشاهده کنید. همچنین در طول تیزر موسیقی متن ساخته شده توسط مایکل جاکینو، آهنگساز دو قسمت قبلی فیلم Jurassic World که برای ساخت موسیقی متن قسمت سوم نیز بازگشته، نیز پخش می‌شود. علاوه‌براین، اخیرا تایید شده که هفت دایناسور کاملا جدید در فیلم Jurassic World: Dominion حضور دارند که در هیچ یک از فیلم‌های ژوراسیک تاکنون حضور نداشته‌اند. در ادامه می‌توانید شاهد پوستر جدید و اختصاصی سینماهای IMAX فیلم Jurassic World 3 نیز باشید:

پوستر اختصاصی پیش نمایش فیلم Jurassic World: Dominion در سینماهای IMAX

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Dominion نیز بر عهده کالین ترورو و امیلی کارمایکل بوده است.

فیلم Jurassic World: Dominion برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده