نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸

معرفی دشمن قدیمی ریک در ویدیو جدید فصل پنجم سریال Rick and Morty

به‌تازگی ویدیو جدیدی از فصل پنجم سریال Rick and Morty منتشر شده که در آن شاهد حضور دشمن و نمسیس ریک تا ارجاع به فیلم Blade هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فصل پنجم سریال Rick and Morty منتشر شده است. در ویدیو جدید فصل پنجم انیمیشن ریک و مورتی که Cold Open نام دارد، شاهد تلاش مورتی برای نجات خود و ریک هستیم که ریک به‌شدت زخمی شده و پس از سوار شدن به سفینه شاهد نقص فنی موتور آن هستیم. پس از فرود در اقیانوس توسط مورتی، شخصیت Mr. Nimbus (مستر نیمبوس) معرفی می‌شود که دشمن قدیمی و نمسیس ریک از دریا است. البته در طول ویدیو به شاهد ارجاع به فیلم Blade نیز هستیم و در ادامه می‌توانید این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید.

جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty بازگشته‌اند. همچنین مانند فصل‌های گذشته وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال ریک و مورتی بر عهده جاستین رویلند و دان هارمون بوده است. پیش از این انیمیشن ریک و مورتی برای بیش از هفتاد قسمت دیگر تمدید شده بود که نوشتن فیلمنامه‌های فصل ششم انیمیشن Rick and Morty هم‌اکنون آغاز شده است و ظاهرا فاصله انتشار بین فصل‌ها قرار است کمتر از گذشته شود. 

پخش فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty از امشب آغاز خواهد شد و مانند فصل‌های گذشته، فصل جدید سریال ریک و مورتی نیز در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده