نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۷

مبارزه وین دیزل با جان سینا در ویدیوهای جدید فیلم سریع و خشن 9

یونیورسال دو ویدیو از فیلم سریع و خشن 9 منتشر کرده که در آن شاهد مبارزه وین دیزل و جان سینا با یکدیگر هستیم. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوهای جدیدی از فیلم سریع و خشن 9 منتشر شده است. در اولین ویدیو قسمت نهم فیلم سریع و خشن شاهد این هستیم که دومینیک تورتو با بازی وین دیزل به‌دنبال جیکوب تورتو با بازی جان سینا است و در ادامه آن‌ها با یکدیگر درگیر می‌شوند و هر چیزی که سد راه آن‌ها قرار گرفته، شکسته و نابود می‌شود. در قسمت نهم فیلم Fast and Furious قرار است با جیکوب، برادر دام ملاقات کنیم که ظاهرا شخصیت شرور اصلی این قسمت است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ویدیو دوم فیلم Fast and Furious 9 که ظاهرا ادامه ویدیو قبلی است، شاهد فرار جیکوب از دست دام هستیم که در ادامه یک ماشین می‌دزدد و دام ظاهرا به‌صورت اتفاقی با اعضای تیمش درون یک کامیون ملاقات می‌کند. در ادامه و پس از اینکه جیکوب مطمئن است که توانسته از دست دام فرار کند، به وسیله یک آهنربا که درون کامیون نصب شده، گرفتار می‌شود و حالا دام توانسته برادرش را دستگیر کند. در ادامه می‌توانید شاهد ویدیو دیگر فیلم سریع و خشن 9 نیز باشید:

دانلود از آپارات

فیلم سریع و خشن 9 قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر) روی پرده‌های سینما برود. وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، هلن میرن، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم F9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاستین لین وظیفه کارگردانی قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد.

همچنین اکران جهانی فیلم Fast and Furious 9 از ماه گذشته آغاز شد و این فیلم اکشن که تاکنون نقدهای متوسطی از منتقدان را دریافت کرده، تا به امروز بیش از ۲۷۰.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. علاوه‌براین، یونیورسال در حال ساخت قسمت دهم و یازدهم فیلم سریع و خشن نیز است که طبق وعده یونیورسال، فیلم Fast and Furious 11 قرار است آخرین قسمت این مجموعه فیلم حداقل خط داستانی دومنیک تورتو و گروهش باشد و قابل انتظار است که این مجموعه فیلم اکشن با اسپین‌آف‌های احتمالی ادامه پیدا کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده