نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰

انتشار اولین تصاویر از حضور سوپرگرل در پشت صحنه فیلم The Flash

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Flash در لندن فاش شده که در آن شاهد حضور سوپرگرل و همچنین ظاهرا ماشین بروس وین هستیم.

جمعه هفته گذشته بود که اندی موشیاتی اولین تصویر از لباس و لوگو شخصیت سوپرگرل در فیلم The Flash را منتشر کرد. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم فلش منتشر شده است. به‌تازگی مراحل تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی به لندن منتقل شده و در این تصاویر شاهد حضور سوپرگرل با بازی ساشا کال هستیم. در یک تصویر سوپرگرل در حال پرواز است و در ادامه تصاویر بیشتری از ظاهر و لباس سوپرگرل در فیلم فلش منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 

علاوه‌براین، در این تصاویر می‌توان دید بهتری از لباس و ظاهر کلی سوپرگرل داشت که لباس او دارای رنگ آبی بیشتری است و همچنین موهای این شخصیت نیز کوتاه و مشکی است. همچنین در تصاویر دیگر فیلم The Flash که در بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید، ظاهرا شاهد حضور ماشین بروس وین هستیم. این ماشین درواقع یک Vision Mercedes-Maybach 6 است که البته اکنون مشخص نیست متعلق به کدام نسخه بتمن است. Vision Mercedes-Maybach 6 یک ماشین کانسپت از مرسدس بنز است که در سال ۲۰۱۶ تولید شد.

ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین (بتمن)، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن، ران لیوینگستون در نقش هنری آلن، ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده