نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱

ساخت اولین سریال دنیای مرد عنکبوتی توسط تهیه‌کننده Watchmen

سریالی براساس شخصیت Silk برای شبکه آمازون در دست ساخت است و حالا شورانر این سریال از دنیای مرد عنکبوتی مشخص شده است.

شهریور گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه بخش تلویزیونی سونی در حال ساخت سریالی براساس شخصیت Silk است و این سریال احتمالا از سرویس استریم آمازون پخش خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده سریال سیلک مشخص شده است. تام اسپزیالی که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور داشت و برای آن جایزه امی دریافت کرده، قراردادی چند جانبه با آمازون استودیو امضا کرده است. ددلاین می‌گوید بخشی از این قرارداد همکاری با بخش تلویزیونی سونی برای ساخت سریال Silk است که این سریال قرار است توسط آمازون پخش شود.

تام اسپزیالی و سیلک

اسپزیالی به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Silk حضور دارد و همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، لورن مون، نویسنده سریال Atypical به‌عنوان نویسنده فیلمنامه و تهیه‌کننده اجرایی درکنار اسپزیالی در سریال سیلک حضور خواهد داشت. فیل لرد و کریس میلر، تهیه‌کنندگان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Silk حضور خواهند داشت و با ایمی پاسکال در این پروژه همکاری خواهند کرد. بخش تلویزیونی سونی با Lord Miller قراردادی چند جانبه امضا کرده است.

علاوه‌بر سریال Watchmen، اسپزیالی سابقه حضور به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Leftovers و همچنین نویسنده و سازنده در سریال Ash vs Evil Dead را نیز در کارنامه خود دارد. او همچنین به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در آثار دیگری چون سریال Dead Like Me و سریال Reaper نیز حضور داشته است. شخصیت سیندی مون ملقب به سیلک، یک ابرقهرمان کره‌ای-آمریکایی در دنیای مرد عنکبوتی است و برای اولین‌بار این شخصیت در سال ۲۰۱۴ و در شماره اول از سری سوم کمیک The Amazing Spider-Man معرفی شد که حضوری کوتاه و غیررسمی را در این کمیک داشت.

پس از آن، شخصیت سیلک در شماره چهارم از سری سوم کمیک The Amazing Spider-Man که در همان سال منتشر شد، به‌صورت کامل و رسمی معرفی شد. شخصیت سیلک توسط دن اسلات و هامبرتو راموس خلق و معرفی شده است. سیلک دارای قدرت مشابه شخصیت پیتر پارکر است و توسط همان عنکبوت رادیواکتیوی که باعث تبدیل شدن او به مرد عنکبوتی شد، به این قدرت‌ها دست یافته است، اما قدرت حس عنکبوتی سیلک بسیار قدرتمندتر از پارکر است. همچنین سیلک عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های سریع‌تری را نیز نسبت به مرد عنکبوتی دارد و حتی از نوک انگشتانش نیز می‌تواند تار پرتاب کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده