// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۷

تاریخ اکران انیمیشن Hotel Transylvania 4 عقب افتاد

بینندگانی که به انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا علاقه دارند، باید کمی بیشتر برای تماشای آخرین فیلم این مجموعه منتظر بمانند.

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania که قرار بود اکران خود را از تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) کلید بزند، در تاریخ یک اکتبر (۹ مهر) روی پرده خواهد رفت. این محصولِ احتمالا پربیننده‌ی سونی پیکچرز انیمیشن می‌تواند در حس‌وحال هالووین توجه تماشاگرهای بیشتری را به خود جلب کند. داستان چهارمین و آخرین فیلم مجموعه هتل ترانسیلوانیا مربوط‌به یکی از اختراعات ون هلسینگ است که هیولاها را تبدیل به انسان و جانی یعنی تنها انسان جمع را تبدیل به هیولا خواهد کرد.

آدام سندلر، اندی سمبرگ و سلنا گومز به‌عنوان سه صداپیشه اصلی انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania نقش‌های خود را در آن تکرار کرده‌اند. جنیفر کلاسکا و دِرک درایمون کارگردان‌های این انیمیشن به شمار می‌آیند. وظیفه‌ی فیلم‌نامه‌نویسی محصول نیز روی دوش گِندی تارتاکوفسکی قرار داشت که به‌عنوان خالق انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا شناخته می‌شود.

انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation که با نقدهای متوسط روبه‌رو بود، در باکس‌آفیس داخلی (آمریکا و کانادا) به ۱۶۷.۵ میلیون دلار فروش رسید. حالا باید صبر کرد و دید که انیمیشن جدید از این نظر چه‌قدر موفق به جلب توجه سینماروها خواهد بود. سونی پیکچرز طبیعتا با زمان‌بندی جدید خود نشان داد که می‌خواهد فیلم Hotel Transylvania 4 به بالاترین موفقیت ممکن دست پیدا کند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده