نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷

نمایش گرالت در تیزر تازه فصل دوم سریال The Witcher

هنری کویل تیزر کوتاهی از فصل دوم سریال The Witcher شبکه‌ی نتفلیکس منتشر کرد که کاراکتر گرالت را به نمایش می‌گذارد.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، هنری کویل تیزر جدیدی از کاراکتر گرالت در سریال The Witcher (ویچر) را به اشتراک گذاشت که نگاهی اجمالی به بخش‌هایی از فصل دوم دارد و تا زمان پخش آن از شبکه‌ی نتفلیکس به طرفداران امکان نظریه‌پردازی راجع‌به اتفاقات پیش‌رو را می‌دهد. هفته‌ی گذشته در جریان رویداد Geeked Week تیزر کوتاهی از این سریال فانتزی منتشر شد که کاراکتر سیری را در معرض نمایش قرار می‌داد. نتفلیکس در این رویداد از برگزاری رویداد ویچرکان در هفته‌ی آینده با همکاری استودیوی سی‌دی پراجکت رد نیز خبر داد. این رویداد آنلاین در تاریخ ۱۸ تیر (۹ ژوئیه) به‌شکل همزمان از کانال‌های توییچ و یوتیوب نتفلیکس و استودیوی CD Project RED پخش می‌شود.

دانلود از آپارات

سریال The Witcher با اقتباس از کتاب‌های فانتزی پُرفروشی تحت همین نام نوشته‌ی آندری ساپکوفسکی ساخته می‌شود که به روایت داستانی حماسی از سرنوشت و خانواده می‌پردازد. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت از ریویا در تلاش است تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم در اکثر مواقع شرارت بیشتری نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند. بااین‌حال، زمانی‌که دست تقدیر گرالت را به سمت جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید درکنار یکدیگر از این موضوع سر در بیاورند که چگونه در قاره‌ای بی‌نهایت بی‌ثبات گلیم‌شان را از آب بیرون بکشند. لورن اشمیت هیسریچ، نویسنده‌ی سریال‌های The Defenders (مدافعان) و Daredevil (بی‌باک) به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال ویچر فعالیت می‌کند.

هنری کویل نقش گرالت از ریویا، فریا آلن نقش شاهدخت سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر، می‌آنا بورینگ نقش تیسِیا، جوئی بیتی نقش جسکیر، تام کنتون نقش فیلاوندرل، لیلی کوپر نقش مورتا، جرمی کرافورد نقش یارپین زیگرین، ایمون فرن نقش کاهیر، ماهش جادو نقش ویلگه‌فورتز، ترنس مینارد نقش آرتوریس، لارس میکلسن نقش استرگبور، میمی نودوینی نقش فرینجیلا، رویس پیرسون نقش ایسترد، ویلسون رجو-پوجالته نقش دارا، آنا شافر نقش تریس مریگولد و تریکا ویلسون-رید نقش سابرینا را در فصل دوم سریال The Witcher ایفا می‌کنند. از بازیگران تازه‌ی این سریال فانتزی نیز می‌توان به کریستوفر هیویو، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت)، کیم بودنیا، پل بولیون، یاسن آتور، اگنس بیورن، باسیل آیدنبنز، تووه ارستد راسموسن، آیشا فابین راس و مسیا سیمسون اشاره کرد.

تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. مدتی قبل شبکه‌ی نتفلیکس تأیید کرد که مشغول تولید انیمه‌ی The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوسِ گرگ) است که روی گذشته‌ی وزمیر، استاد گرالت تمرکز دارد. این اثر توسط لورن اشمیت هیسریچ و بو دِمایو، نویسندگان سریال The Witcher و استودیوی میر، سازنده‌ی انیمیشن‌های The Legend of Korra (افسانه‌ی کورا) و Voltron: Legendary Defender (ولتران: مدافعانِ افسانه‌ای) ساخته خواهد شد. در خلاصه‌ی داستان رسمی این انیمه می‌خوانیم: «وزمیر مدت‌ها قبل از تعلیم گرالت و پس از اینکه با درخواست قانون سوپرایز از سوی دگلان مواجه می‌شود، ماجراجویی خود را به‌عنوان یک ویچر آغاز می‌کند». 

 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده