نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Titans منتشر شد

شبکه HBO Max اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Titans را منتشر کرده است. همچنین تاریخ انتشار فصل سوم این سریال نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Titans منتشر شده است. در این تریلر کوتاه شاهد تصاویر زیادی از جمله تبدیل شدن جیسون تاد به رد هود هستیم و در طول تریلر دیک گریسون و اعضای تایتان‌ها وارد شهر گاتهام می‌شوند. همچنین نمای کوتاهی از جاناتان کرین ملقب به اسکرکرو و باربارا گوردون را نیز شاهد هستیم. در طول این تریلر که اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند، صحنه‌های اکشن و خطرات جدیدی که اعضای تایتان‌ها قرار است با آن مواجه شوند نیز نمایش داده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین شبکه HBO Max اعلام کرد که سه قسمت اول فصل سوم سریال Titans در تاریخ ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) از این سریوس استریم پخش خواهند شد. قسمت‌های بعدی این سریال نیز به‌صورت هفتگی در روز پنج شنبه پخش خواهند شد و پخش فصل سوم این سریال ابرقهرمانی تا تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) ادامه خواهد داشت. ماه شهریور گذشته در رویداد دیجیتالی DC FanDome بود که مشخص شد در فصل سوم سریال Titans قرار است شاهد حضور سه شخصیت باربارا گوردون، رد هود و اسکرکرو باشیم.

برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، کارن والترز آلن ریچسون، مینکا کلی، کانر لزلی، دماریس لوئیس، ایان گلن، جاشوآ اورپین، تیم دریک، ساوانا ولچ و وینسنت کارتیسر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی وظیفه ساخت فصل سوم سریال تایتان‌ها را نیز بر عهده داشته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده