نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

اعلام مدت زمان فیلم The Suicide Squad تا اطلاعات بیشتر

جیمز گان در پاسخ به طرفداران از مدت زمان فیلم The Suicide Squad پرده برداشت و همچنین تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم The Suicide Squad مشخص شده است. جیمز گان، کارگردان این فیلم از دنیای دی سی در پاسخ به یک طرفدار در توییتر تایید کرد که مدت زمان قسمت جدید فیلم Suicide Squad قرار است ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۳۲ دقیقه باشد. اگرچه برخی از طرفداران فکر می‌کردند گان با فشار برادران وارنر مدت زمان فیلم The Suicide Squad را کاهش داده، اما او توضیح داد که تمامی مراحل ساخت فیلم طبق نظر او انجام شده و مدت زمان فیلم قرار نبوده از ابتدا هم طولانی‌تر از مدت زمان فعلی شود.

گان همچنین در پاسخ به یک طرفدار دیگر تایید کرد که فیلم The Suicide Squad قرار است دارای یک صحنه پس از پایان باشد، اما اطلاعات بیشتری از این صحنه در دسترس نیست. صحنه پس از پایان قسمت جدید فیلم جوخه انتحاری می‌تواند به دنباله این فیلم یا حتی فیلم فرعی هارلی کویین ارتباط داشته باشد که گان قبلا از علاقه‌اش به ساخت فیلمی براساس این شخصیت خبر داده بود. فیلم The Suicide Squad قرار است با درجه سنی بزرگسال روی پرده‌های سینما برود.

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max به مدت یک ماه نیز منتشر شود. جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده