نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲

فیلم Morbius بخشی از دنیای سینمایی مارول نیست

سونی پیکچرز در واکشن به مصاحبه اخیر تایریس گیبسون اعلام کرد که فیلم Morbius بخشی از دنیای سینمایی مارول نیست و مصاحبه گیبسون را تکذیب کرد.

به‌تازگی تایریس گیبسون مصاحبه‌ای را با ComicBook انجام داده که او در این مصاحبه اعلام کرد فیلم Morbius بخشی از دنیای سینمایی مارول است. در این مصاحبه از گیبسون دوبار پرسیده شد که آیا این فیلم واقعا بخشی از دنیای سینمایی مارول است یا خیر که گیبسون در هر دوبار جواب مثبت داد. همچنین گیبسون در این مصاحبه گفت که تاریخ اکران فیلم Morbius تا ماه اکتبر ۲۰۲۲ (مهر-آبان ۱۴۰۱) عقب خواهد افتاد و این فیلم را اثری مناسب برای ایام هالووین دانست.

تایریس گیبسون در فیلم Morbius

حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی به مصاحبه اخیر تایریس گیبسون واکنش نشان داده و صحبت‌های او را کاملا تکذیب کرده است. سخنگوی سونی به GameSpot گفت که فیلم Morbius همچنان قرار است در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن امسال) اکران شود و در حال حاضر تاریخ اکران این فیلم قرار نیست با تأخیر جدیدی مواجه شود. همچنین سونی اعلام کرد که فیلم موربیوس بخشی از دنیای سینمایی مارول نیست و این فیلم درواقع بخشی از دنیای فیلم‌های سونی پیکچرز از شخصیت های مارول است.

این در حالی است که در اولین تریلر فیلم Morbius شاهد حضور شخصیت آدرین تومز ملقب به والچر با بازی مایکل کیتون بودیم که پیش از این در فیلم Spider-Man: Homecoming معرفی شده بود. البته ممکن است دلیل این موضوع در فیلم Spider-Man: No Way Home مشخص شود. جرد لتو در نقش موربیوس، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس و تایریس گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. 

دانیل اسپینوزا وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را براساس فیلمنامه‌ای از مت سازاما و بورک شارپلس بر عهده داشته است. فیلم Morbius داستان دکتر مایکل موربیوس را دنبال می‌کند که در دوران کودکی دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از نجات یافتن از این دوره، حال او یک دانشمند شده و تلاش می‌کند تا زندگی خود را نجات دهد. او پس از اینکه در یک آزمایش مرگبار برای درمان بیماری خود تلاش کرد، به چیزی شبیه به یک خون آشام تبدیل شد. 


منبع Gamepsot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده