نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶

حمله بیگانگان فضایی در تریلر نهایی فیلم اکشن جدید آمازون با بازی کریس پرت

آمازون تریلر جدید و نهایی فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از بیگانگان فضایی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمازون تریلر جدیدی از فیلم The Tomorrow War را منتشر کرده است. این تریلر درواقع تریلر نهایی این فیلم اکشن و علمی تخیلی است که علاوه‌بر سفر به آینده برای نجات آن از دست موجوداتی مرگبار، حالا اطلاعات بهتری از بیگانگان فضایی را نیز به بیننده ارائه می‌دهد. طبق توصیف شخصیت زن اصلی فیلم، این موجودات باهوش‌تر، قوی‌تر و همچنین سریع‌تر از انسان‌ها هستند و حالا انسان‌ها تبدیل به طعمه و منبع غذایی آن‌ها شده‌اند. در طول تریلر جدید فیلم The Tomorrow War شاهد تصاویر بهتری از این موجودات هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم The Tomorrow War در سال ۲۰۵۱ جریان دارد که در آن نژاد بشر در جنگ علیه مهاجمان بیگانه مرگبار به سختی شکست می‌خورد. در آخرین تلاش برای مقابله با این حمله، انسان‌ها برای جذب سربازان و غیر نظامیان ماهر از جمله یک معلم دبیرستان با بازی کریس پرت که طراح جنگ و آخرین امید بشر است، به گذشته سفر می‌کنند. در طول تریلر گروهی به گذشته سفر می‌کنند تا با کمک شخصیت کریس پرت آینده را نجات دهند. 

کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز، سم ریچاردسون، تئو وان، جاسمین متیوز، کیث پاورز، مری‌لین رایسکوب، ادوین هاج، مایک میچل، سیشل گابریل، الن ترانگ، الکسیس لودر و شیبوکم آکه، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Tomorrow War حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie، وظیفه کارگردانی فیلم The Tomorrow War را براساس فیلمنامه‌ای از زک دین بر عهده داشته است.

فیلم The Tomorrow War قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) از آمازون پخش شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده