نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۶

مشخص شدن اولین بازیگر جدید فصل چهارم سریال Westworld

سرانجام شبکه HBO استخدام بازیگر برای فصل چهارم سریال Westworld را آغاز کرده و اولین بازیگر جدید این سریال مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر جدید فصل چهارم سریال Westworld مشخص شده است. آرورا پرینو، بازیگر سریال Prodigal Son اولین بازیگر جدیدی است که پس از توافق با شبکه HBO به جمع بازیگران فصل چهارم سریال وست ورلد اضافه شده است. اطلاعاتی از نقش پرینو در فصل چهارم این سریال علمی تخیلی در دسترس نیست، اما ددلاین از منابع خود شنیده که او حداقل در ۵ قسمت از فصل چهارم سریال Westworld حضور خواهد داشت و از بازیگران مکمل خواهد بود.

آرورا پرینو

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فصل چهارم سریال Westworld در دسترس نیست و همچنین در حال حاضر نمی‌دانیم که کدام بازیگران قرار است در فصل جدید سریال وست‌ورلد بازگردند. بااین‌حال، شروع استخدام بازیگران فصل چهارم این سریال علمی‌تخیلی می‌تواند نوید بخش نزدیک بودن شروع تولید این فصل را داشته باشد که احتمالا به‌زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. همچنین جاناتان نولان و لیزا جوی، شورانر سه فصل اول سریال وست‌ورلد، برای ساخت فصل چهارم سریال Westworld باز خواهند گشت.

در مقایسه با دو فصل اول، فصل سوم سریال Westworld با ۲ قسمت کمتر و تنها در ۸ قسمت تولید شده که ممکن است فصل چهارم نیز به‌دنبال آن در ۸ قسمت تولید و منتشر شود. با اینکه فصل سوم سریال Westworld در مقایسه با دو فصل اول بینندگان کمتری را داشته، اما این سریال هنوز یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های شبکه HBO است. انتظار می‌رود که فصل چهارم سریال Westworld در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO پخش شود. 

همچنین انتظار می‌رود در فصل چهارم سریال Westworld شاهد بازگشت جفری رایت، تندی نیوتون، اد هریس، تسا تامپسون و آرون پال باشیم. همچنین پرینو که بیشتر برای بازی در سریال Prodigal Son شناخته می‌شود، سابقه حضور در فیلم Equals، فیلم Jem and the Holograms، فیلم Freaks of Nature، فیلم Passengers، فیلم Truth or Dare، سریال Into the Dark و سریال When They See Us را نیز در کارنامه خود داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده