نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۷

تریلر جدید فیلم Werewolves Within منتشر شد [E3 2021]

یوبیسافت در طول برنامه Ubisoft Forward تریلر جدیدی از فیلم Werewolves Within و فصل دوم سریال Mythic Quest را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یوبیسافت در طول برنامه Ubisoft Forward در رویداد E3 2021 تریلر جدید از فیلم و سریال جدید خود منتشر کرده است. اولین تریلر به فصل دوم سریال Mythic Quest اختصاص داشت که مدتی می‌شود پخش فصل دوم آن از شبکه اپل تی‌وی پلاس آغاز شده و تنها دو قسمت دیگر تا پایان فصل دوم باقی مانده است. تمرکز این تریلر روی نقدهای مثبت و تحسین منتقدان از فصل دوم سریال Mythic Quest است و در طول این تریلر شاهد تصاویر بامزه‌ای از این سریال کمدی نیز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول Ubisoft Forward شاهد انتشار تریلر جدیدی از فیلم Werewolves Within بودیم در تریلر جدید این فیلم کمدی ترسناک تصاویر جدید و بامزه‌ای را شاهد هستیم تا بینندگان بیشتر با اتفاقات و داستان فیلم که اقتباسی از بازی VR یوبیسافت به همین نام است، آشنا شوند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Werewolves Within را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سم ریچاردسون، میلانا واینتروب، مایکل چرنوس، میکلا واتکینس، شاین جکسون، سارا برنز، گلن فلشلر و ربکا هندرسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Werewolves Within حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم کمدی ترسناک به کارگردانی جاش روبن قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر) روی پرده‌های سینما برود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده