نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵

انتشار ویدیو سکانس افتتاحیه انیمیشن Resident Evil

شبکه‌ی نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week سکانس افتتاحیه‌ی انیمیشن سریالی Resident Evil: Infinite Darkness را منتشر کرد.

سال گذشته شبکه‌ی نتفلیکس از تولید انیمیشن سریالی Resident Evil: Infinite Darkness (رزیدنت ایول: تاریکی بی‌انتها) خبر داد که ماجراهای لیان و کلر از بازی‌های این مجموعه را دنبال می‌کند. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که در رویداد Geeked Week سکانس آغازین این انیمیشن مورد انتظار منتشر شده است. ویدیوی تازه باعث می‌شود که این نمایش تا حدودی عادی جلوه کند؛ زیرا گروهی از رزمندگان را به نمایش می‌گذارد که به امید نجات دیگران با بالگرد راهی شهری ویران می‌شوند. طرفداران نباید زمان زیادی را برای تماشای Resident Evil: Infinite Darkness منتظر بمانند و این انیمیشن در تاریخ ۱۷ تیر (۸ ژوئیه) به نمایش در می‌آید.

دانلود از آپارات

حوادث انیمیشن سریالی Resident Evil: Infinite Darkness دو سال پس وقایع بازی Resident Evil 4 اتفاق می‌افتد و به ماجراهای لیان اس. کندی با صداپیشگی نیک آپوستولیدز و کلر ردفیلد با صداپیشگی استفانی پانیسلو می‌پردازد که در کاخ سفید دربرابر سیل عظیم زامبی‌ها قرار می‌گیرند. زمانی‌که ردپای نفوذ به پرونده‌های مخفی ریاست جمهوری در شبکه‌ی کاخ سفید دیده می‌شود، لیان برای بررسی ماجرا قدم به کاخ سفید می‌گذارد، اما این مکان مورد حمله قرار می‌گیرد و هیچ راهی جز مبارزه با زامبی‌های بی‌شمار باقی نمی‌ماند. لیان کمی بعد با کلر ردفیلد ملاقات می‌کند که مشغول بررسی یک نقاشی عجیب‌وغریب کودکی پناهنده است. لیان برای سرویس مخفی کار می‌کند و کلر به مبارزه علیه شرکت آمبرلا ادامه می‌دهد، اما در جریان این انیمیشن درعین انجام تحقیقات خود با یکدیگر همکاری می‌کنند.

شبکه‌ی نتفلیکس اولین‌بار در جریان رویداد Resident Evil Showcase از انیمیشن سریالی رزیدنت ایول رونمایی کرد. شرکت TMS Entertainment و شرکت کوئبکو وظیفه‌ی تولید این انیمیشن را برعهده دارند و هیرویوکی کوبایاشی از کپکام روی روند ساخت آن نظارت می‌کند. این تنها اثری نیست که از مجموعه‌ی پُرطرفدار Resident Evil ساخته می‌شود و طرفداران می‌توانند منتظر اکران فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City (رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید) نیز باشند که در تاریخ ۳ آذر (۲۴ نوامبر) روی پرده‌ی نقره‌ای سینما می‌رود. این فیلم که کایا اسکودلاریو، رابی امل، اون جوگیا، هانا جان کامن، تام هاپر، دانل لوگ، چاد روک و نیل مک‌دونا را در میان بازیگرانش دارد، داستان گروهی از افراد را روایت می‌کند که باید با کمک یکدیگر پرده از اسرار مخفی شرکت آمبرلا بردارند.   


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده