نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹

انتشار تریلر و ویدیو جدید فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون

مارول استودیو به مناسبت شروع بلیط فروشی فیلم Black Widow، تریلر، ویدیوها و پوسترهای جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم Black Widow در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و همزمان با اکران، ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر، ویدیوها و پوسترهای جدیدی از فیلم بلک ویدو منتشر شده است. به مناسبت آغاز شروع پیش فروش بلیط‌های این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول، تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Black Widow منتشر شده که با اینکه بیشتر تصاویر آن را در نمایش‌های قبلی دیده بودیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز از جمله تسک‌مستر هستیم که آماده مبارزه مرگبار با بلک ویدو می‌شود:

دانلود از آپارات

مارول استودیو همچنین ویدیو جدیدی از فیلم Black Widow را نیز منتشر کرده است که در این ویدیو شاهد مواجه شدن ناتاشا رومانف و یلنا بلووا با دیگر بلک ویدوها هستیم که در ادامه موفق به فرار می‌شوند و تعقیب و گریزی جذاب را شاهد هستیم که احتمالا در ادامه این تعقیب و گریز به خیابان و با ماشین کشیده خواهد شد:

دانلود از آپارات

همچنین ویدیویی از پشت صحنه فیلم Black Widow نیز منتشر شده است که در این ویدیو شاهد تصاویری از پشت صحنه ساخت فیلم تا ساخت صحنه‌های اکشن آن هستیم که در برخی از صحنه‌های اکشن فیلم، اسکارلت جوهانسون و فلورنس پیو شخصا به بدلکاری در این صحنه‌ها پرداخته بودند:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر و دو ویدیو منتشر شده، مارول استودیو ۴ پوستر جدید از فیلم Black Widow را نیز منتشر کرده است که این پوسترها درواقع برای تبلیغ نمایش فیلم بلک ویدو در سینماهایی مثل IMAX و دالبی سینما تدارک دیده و منتشر شده‌اند:

اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت، ری وینستون، اور اندرسون و الیویر ریچترز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون، ژاک شفر و ند بنسون بر عهده داشته است. 

فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم بلک ویدو قرار است با برنامه Premier Access همزمان روی دیزنی پلاس نیز منتشر شود که بینندگان باید ۳۰ دلار برای تماشا فیلم جدید دنیای سینمایی مارول پرداخت کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده