نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰

تقابل جیسون موموآ و دیو باتیستا در نخستین تریلر فصل دوم سریال See

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس ضمن انتشار یک تریلر هیجان‌انگیز از فصل دوم سریال See اعلام کرد که این اثر علمی-تخیلی برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

نخستین فصل سریال علمی-تخیلی درام See (دیدن) با واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان مواجه شد، اما از قرار معلوم تجربه‌ی دل‌چسب و خوبی را برای بینندگان رقم زده است و به همین خاطر شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس آن را برای فصل سوم نیز تمدید کرده است. این سرویس استریم به‌تازگی نخستین تریلر فصل دوم سریال See را نیز منتشر کرد که کاراکتر ادو واس، برادر بابا واس با نقش‌آفرینی دیو باتیستا، ستاره‌ی فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) را معرفی می‌کند. طرفداران نباید زمان زیادی را برای تماشای فصل دوم سریال See منتظر بمانند؛ چرا که این فصل در تاریخ ۵ شهریور (۲۷ اوت) از شبکه‌ی Apple TV Plus به نمایش در می‌آید.

دانلود از آپارات

باتوجه‌به اینکه ادو دختر بابا واس را اسیر کرده است و بخش پایانی تریلر نیز به یک رویارویی پُرزد و خورد و حماسی بین دو برادر اشاره دارد، به نظر نمی‌آید که در فصل دوم سریال See شاهد دیدار گرم خانوادگی آن‌ها باشیم. سریال See یک مجموعه‌ی درام پسا-آخرالزمانی است و وقایع آن در هزاران سال آینده اتفاق می‌افتد که بیشتر جمعیت کره‌ی زمین بر اثر یک ویروس مرموز نابینا شده است. جیسون موموآ نقش رهبر یک قبیله‌ی جنگجو با نام بابا واس را بازی می‌کند که باید از دو کودک دارای توانایی دیدن محافظت کند. فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم‌های The Hunger Games (بازی‌های گرسنگی) و I am legend (من افسانه هستم) سکان هدایت این سریال علمی-تخیلی را در دست دارد.

استیون نایت فیلم‌نامه‌ی سریال See را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد که نگارش فیلم‌نامه‌ی آثاری نظیر Peaky Blinders (پیکی بلایندرز)، Taboo (تابو) و The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت) را در کارنامه دارد. الفری وودارد در نقش پاریس، هرا هیلمار در نقش ماگرا، سیلفیا هوکس در نقش ملکه کین و کریستیان کامارگو در نقش تاماکتی جون از بازیگرانی هستند که باری دیگر برای ایفای نقش‌های خود در فصل دوم باز می‌گردند. از بازیگران تازه‌ی سریال نیز می‌توان به ایدن اپستاین، بازیگر فیلم Blind (نابینا)، تام میسون، بازیگر سریال Watchmen (نگهبانان)، هون لی، بازیگر سریال Warrior (جنگجو)، اولیویا چنگ، بازیگر سریال Deadly Class (کلاس مرگبار)، دیوید هیولت، بازیگر فیلم The Shape of Water (شکل آب) و تامارا تیونی، بازیگر فیلم Flight (پرواز) اشاره کرد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده