نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸

کینگ دایس در ویدیو تازه انیمیشن سریالی Cuphead

شبکه‌ی نتفلیکس با انتشار ویدیوی جدیدی از انیمیشن سریالی The Cuphead Show صداپیشه‌ی کاراکتر کینگ دایس را معرفی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس در طول رویداد Geeked Week ویدیوی کاملاً جدیدی از انیمیشن سریالی The Cuphead Show (نمایش کاپ‌هد) را منتشر کرده است که براساس بازی Cuphead محصول سال ۲۰۱۷ ساخته خواهد شد. نتفلیکس در این رویداد آنلاین اعلام کرد که وین بردی صداپیشگی کاراکتر کینگ دایس را برعهده خواهد داشت. ویدیوی تازه نگاهی گذرا به کینک دایس می‌اندازد که از حضار می‌خواهد که «شانس خود را امتحان کنند». شما می‌توانید در ادامه ویدیوی مورد بحث و توییت نتفلیکس را مشاهده کنید.

«چه کسی اولین نفری است که شانس خود را امتحان می‌کند؟» این شما و این هم ویدیوی پیش نمایش کاراکتر کینگ دایس در انیمیشن سریالی The Cuphead Show!

دانلود از آپارات

تقریباً یک سال از زمان انتشار ویدیوی قبلی انیمیشن سریالی The Cuphead Show می‌گذرد که نحوه‌ی تولید و صداپیشه‌های آن را به نمایش می‌گذاشت. این انیمیشن به‌عنوان یک اثر «کمدی کاراکتر-محور» توصیف شده است که به حوادث غیرعادی زندگی کاپ‌هد عجول و برادر محتاط اما زودباورش ماگ‌من می‌پردازد و از سبک هنری جذابی بهره می‌برد که یادآور انیمیشن‌های با دست کشیده شده قرن بیستم است. نتفلیکس اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ از انیمیشن کاپ‌هد رونمایی کرد و اظهار داشت که با اثری کمدی مناسب برای همه‌ی سنین طرف خواهیم بود. تابه‌حال تاریخ پخش انیمیشن سریالی The Cuphead Show اعلام نشده است، اما نتفلیکس می‌گوید که «به‌زودی» شاهد انتشار آن خواهیم بود.

دیو واسون، کارگردان سریال کوتاه Mickey Mouse (میکی‌ماوس) روی صندلی کارگردانی سریال The Cuphead Show می‌نشیند و کلی مورو و آدام پالویان در مقام سرپرست کارگردان در پروژه حضور دارند. همچنین سی‌جی کتلر از شرکت کینگ فیچرز، چد و جرد مولدنهاور از استودیوی بازی‌سازی MDHR، دیو واسون و کازمو سگرسن به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال کمدی فعالیت می‌کنند. ترو والنتینو وظیفه‌ی صداپیشگی کاپ‌هد و فرانک تودارو وظیفه‌ی صداپیشگی ماگ‌من را در انیمیشن Cuphead برعهده دارند و از دیگر صداپیشگان آن نیز می‌توان به گری دلیسل، جو هانا و لوک میلینگتون-دریک اشاره کرد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده